Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

У Полтаві планують створити бренд міста

23 вересня 2020 року Михайло Траверсе – представник згаданої вище креативної групи «0532П» та стратегічний директор ISD Group – відомої київської агенції ініціював засідання круглого столу щодо розробки бренду міста.

На ньому Михайло розповів, що разом з партнерами по команді хоче створити бренд, ідея якого буде близька як туристам, які подорожують країною, так і жителям Полтави. Про це повідомили у міській раді.

25 березня 2021 року на зустрічі з директором Департаменту економіки і інвестицій Олександром Артеменком та начальником Відділу стратегічного планування, моніторингу та промоцій Ганною Люлькою команда спілки «0532П» розповіла, що наразі проведено етап глибинних інтерв’ю, який тривав більше двох місяців, та визначено гіпотези для формулювання стратегії.

«Основна частина роботи по розробці бренду – це не «візуальна частина», по якій часто оцінюють бренд міста, а складний процес аналізу сильних і слабких сторін території відносно конкурентів, опитування цільових аудиторій та виявлення ідентичності. Вже наступним етапом йде процес створення креативної платформи і айдентики», – розповідають учасники команди в контексті обговорення довготривалості процесу. На терміни здачі проєкту також впливає той факт, що для спілки «0532П» він не є комерційним – кожен з учасників великої команди займається ним безкоштовно та у вільний від основної роботи час.

Департамент економіки і інвестицій зацікавила подана ідея. На зустрічі сторони вирішили підписати Меморандум, який стане першим, але вагомим кроком в реалізації Маркетингової стратегії міста та створенні бренду Полтави.

Система Orphus