У “Полтавагаз” змінився телефон call-центру: з якими питаннями можна звертатись
У “Полтавагаз” змінився номер телефону call-центру. Відтепер споживачі можуть звернутись за консультацями за таким номером: 0800308104.
Call-центр працює щоденно з 8:00 до 20:00. У товаристві нагадують споживачам, що “Полтавагаз” не газопостачальник, тому фахівці call-центру не консультують з питань вартості, заборгованості, переплати за газ тощо.
Читайте також: Через значні фінансові втрати “Полтавагаз збут” не обслуговуватиме споживачів у березні
Фахівці надають широкий спектр консультацій з питань:
-діючих тарифів та індивідуальних розрахунків послуги розподілу природного газу;
-звірки по оплаті за послугу розподілу;
-аварійних вимкнень;
-порядку встановлення, ремонту, заміни приладів обліку і проведення планово-технічного обслуговування газового обладнання;
-проектування, видачі технічних умов, підключення, укладання і переукладання договорів на розподіл природного газу;
-повірки лічильників;
-прийому знятих споживачем показників лічильника з 1 по 5 число щомісяця;
-прав і обов’язків споживачів;
-інших питань по напрямку діяльності.