Ви тут:

Попит на онлайн-покупки зростає – українці продовжують купувати товари в інтернеті навіть після локдауна

Січневі карантинні обмеження, які тривали з початку грудня до середини січня, послужили для електронної комерції новим витком розвитку. Так, продажу в інтернет-магазинах зросли ще в 1,5 рази, а попит на товари п’яти найбільш затребуваних категорій перевищив 45%. Разом з цим прогресувала і доставка – тільки в супермаркетах цією послугою користувалися в 15-18 разів частіше.

Рейтинг продукції – що шукають покупці в мережі

У нових реаліях у жителів України сформувалися нові споживчі звички і вимоги до рітейлерів. Так, покупці хочуть уникати відчуття дефіциту, маючи постійний доступ до товарів. Крім того, замовлення повинні оброблятися моментально або найближчим часом, а доставка здійснюватися день в день.

В умови фінансової нестабільності, українці також стали обережніше ставиться до витрат і почали віддавати переваги маркетплкйсам, які пропонують реальну економію. Бонусні системи, акції та знижки – ось ті маркетингові інструменти, які дозволять залучити нових покупців.

Як відзначають аналітики, найбільший приріст популярності в мережі отримали товари групи «Чоловічий одяг». Тут продажі зросли в 2,2 рази, а ось середній чек скоротився до 527 грн (в 2019 році він становив 543 грн).

Затребуваністю користувалася і продукція з категорії «Чоловіче взуття» – показники збільшилися на 94% із середнім чеком 820 грн, в порівнянні з 1,5 тис. грн в попередньому році.

Справжній бум відчув ринок електроніки і побутової техніки – залишаючись вдома і перейшовши на віддалений формат роботи, українці вирішили задовольнити відкладений попит. Продажі в цьому сегменті підвищилися на 93%. Особливим попитом користувалися смартфони, ноутбуки, пристрої для кухні, а також аксесуари для техніки (навушники і мікрофони).

Крім цього, згідно з даними сервісу з промокодом Promocodius, жителі України здійснили більше 100 тис. Замовлень з дитячими іграшками (середній чек – 515 грн), значно потіснивши на ринку мобільні аксесуари.

Прогнози на 2021 рік

За оцінками фахівців, популярність сегмента інтернет-магазинів в подальшому залишиться незмінною – це напрямок є найбільш передбачуваним напрямком для середнього та малого бізнесу. Згідно з прогнозами, ринок E-commerce буде стабільно нарощувати обороти, збільшуючись не менше, ніж на 8% щорічно.

Єдине, що зміниться для електронної комерції – це підхід до споживання. Враження від покупок стануть важливою частиною стратегії інтернет-магазинів. Покупці будуть вибирати маркетплейси, які здатні забезпечити не тільки швидку і безпечну процедуру придбання і доставки товарів, а й приємні емоції від шопінгу.

Також в пріоритеті не сам продукт, а користь, яку він несе. А значить, популярність тих компаній, які відмовилися від пластикової упаковки на користь сировини, що переробляється і займаються благодійністю, стане незаперечною. І світові бренди, щоб залишатися на плаву, давно застосовують дану тактику, випускаючи нові колекції з екологічних матеріалів.

Перейти до вмісту