Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Полтавська ОДА долучилася до кампанії із захисту прав споживачів фінансових послуг

Стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав споживачів фінансових послуг “Знай свої права”, яку проводить Національний банк у партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини.

Полтавська облдержадміністрація підтримала інформаційну кампанію, мета якої – покращити обізнаність громадян про права та обов’язки під час користування фінансовими послугами, повідомили в Полтавській ОДА.

У межах інформаційної кампанії Національний банк спільно з партнерами та Полтавською ОДА розповідатиме жителям області, які вони мають права та куди звертатися у випадку їх порушення. 

“Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша – встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно  споживачів. Друга – сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами”, – наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.

Кампанія проходитиме у квітні-травні 2021 року в усіх регіонах України. Національний банк у межах кампанії запускає спеціальний лендинг “Знай свої права”.

Фото: ілюстративне

Система Orphus