Ви тут:
Суспільство Україна 

Держпродспоживслужба запустила чат-бот для скарг про порушення споживчих прав

Держпродспоживслужба створила чат-бота, за допомогою якого можна залишити скаргу про порушення споживчих прав.

Наразі чат-бот працює у тестовому режимі, повідомили у Держпродспоживслужбі.

“Сьогодні ми приділяємо багато уваги діджиталізації процесів, – зазначила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька. – Оскільки захист прав споживачів є одним із ключових напрямків нашої діяльності, нашим завданням було створення зручного інструменту комунікації. Сподіваюся, українці будуть активно користуватися цим інструментом для захисту своїх прав. Адже тепер не потрібно надсилати листи або втрачати час у чергах на прийом”.

Для того щоб залишити звернення, потрібно вказати дані заявника, обрати тип звернення (заява, скарга, пропозиція) та викласти суть питання. Після цього, залежно від суті звернення, необхідно відповісти на додаткові питання. До заяви можна додавати фото або документи.

Чат-бот є одним із компонентів системи Е-споживач, впровадження якої було анонсовано нещодавно. Скористатися чат-ботом можна у Telegram.

Фото: ілюстративне

Перейти до вмісту