Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

“Використання інноваційних технологій у фізкультурно-оздоровчій роботі з дошкільниками”: у Миргороді відбувся обласний семінар

У Миргород відбувся онлайн обласний семінар-практикум для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти за темою «Використання інноваційних технологій у фізкультурно-оздоровчій роботі з дошкільниками».

Учасників заходу привітали Корягіна Н.В., заступник директора з науково-методичної роботи ПОІППО та Моргун І.В., методист відділу дошкільної та початкової освіти ПОІППО. Про реалії та перспективи розвитку закладів дошкільної освіти Миргородської міської територіальної громади розповіла начальник відділу освіти Колибельнік Т.М., а Гречка Л.М., інспектор відділу освіти, презентувала напрями роботи закладів дошкільної освіти Миргородської громади. Про це повідомили на сайті Миргородської міськради.

Мета зустрічі – удосконалення рівня професійної компетенції та майстерності педагогів щодо збереження та зміцнення здоров’я дошкільнят засобами фізичного виховання.

Досвідом роботи щодо використання інноваційних технологій у фізкультурно-оздоровчій роботі з дошкільниками поділилися педагоги ЗДО №11 «Теремок», ДНЗ №2 «Оленка» комбінованого типу, ДНЗ №12 «Світлячок» загального розвитку. Завідувачка ЗДО №11 «Теремок» Ботвіновська О.В. презентувала роботу закладу- «Школи сприяння здоров’я», запросила гостей здійснити віртуальну подорож Миргородом та запропонувала переглянути відеофільм «Інноваційні здоров’я збережувальні технології в дошкільному закладі».

Вороніна Н.В., інструктор з фізичної культури, продемонструвала ефективність практичного використання інноваційних технологій в освітньому процесі, зокрема напрямів дитячого фітнесу: степ-аеробіки, джампінгу, хатха – йоги, Drums Alive, паунду, вправ за системою Пілатес, фітбол-аеробіки. Слід зазаначити, що такі вправи розвивають ритмічність, орієнтування в просторі, уважність, координацію рухів, сприяють згуртуванню дітей в команді, де кожен – лідер, але з індивідуальною відповідальністю за свої дії і рухи, що позитивно впливає на виховання моральних якостей.

Сформувати у дітей позитивне ставлення до себе, свого тіла, стійкий інтерес до різних форм рухової активності у воді допомагають заняття з плавання у басейні, що функціонує у закладі з 2016 року. Інструктор із фізичної культури Вітренко С.В. активно впроваджує парціальну програму адаптації дітей раннього та дошкільного віку до водного середовища і навчання плаванню «Аква – театр» ( М.М. Єфіменко, та М.В. Литв’якова). Сучасний інвентар для занять у басейні дає можливість урізноманітнити тренувальний процес, що позитивно впливає на фізичний розвиток дітей та засвоєння ними елементів плавання.

Якименко С.М., вихователь – методист ЗДО №11 «Теремок», поділилася з учасниками семінару власним досвідом та практичним матеріалом для проведення інтерактивних форм роботи з педагогами закладу. А Коваленко С.І., вихователь цього ж закладу, презентувала традиційні та нетрадиційні форми роботи з батьками щодо формування здоров’язбережувальної компетенції дитини-дошкільника.

Навичками використання нестандартного спортивного обладнання для вдосконалення роботи по зміцненню здоров’я та розвитку рухової активності дітей дошкільного віку поділилася Пивовар М.В., інструктор з фізичної культури ДНЗ №2 «Оленка» комбінованого типу. Марина Валеріївна продемонструвала відео ранкової гімнастики з ігровим парашутом; запропонувала використовувати в фізкультурно-оздоровчій роботі балансувальні сфери для покращення осанки і кровообігу в області стопи, координації рухів та рівноваги, профілактики плоскостопості, фітнес-резинки та великі м’які пазли під час ігор та естафет.

Які існують різновиди м’ячів та як використовувати їх у своїй роботі, розповіла Здор А.В., інструктор з фізичної культури ДНЗ №12 «Світлячок». Аліна Вікторівна наголосила, що використання інтегрально-розвивальних м’ячів у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного й молодшого шкільного віку сприятиме повноцінному вирішенню оздоровчих, освітніх і виховних завдань, буде заохоченням до навчання. Також педагог поділилася досвідом використання конструктора LEGO на заняттях з фізичної культури, під час ранкової гімнастики, на розвагах і спортивних святах, як інвентар для проведення ЗРВ, як орієнтири під час основних рухів та естафет.

Підсумовуючи роботу семінару, учасники відмітили професійну та змістовну підготовку педагогів закладів дошкільної освіти Миргородської громади та побажали один одному здоров’я, сили, натхнення та невичерпного творчого потенціалу.

Система Orphus