Ви тут:
PROвсе Суспільство 

У Viber і Telegram з’явились “Стікери здорової людини”

Зараз як ніколи ми багато говоримо і переписуємось про здоров’я: коронавірус підвищує тривожність, та й сезон застуд підкрадається. Зараз дуже вважливе щире та доброзичливе спілкування про своє здоров’я.

Дистанціювання змушує нас більше спілкуватись онлайн, а від нього важко отримати такі потрібні теплоту й емоційність, добро та підтримку. Не в останню чергу важлива зараз довіра, взаємопідтримка і налагоджене дистанційне спілкування людей зі своїми лікарями та лікарками. 

Тому соціальний проєкт “Твій сімейний лікар” дарує всім “Стікери здорової людини” — розроблений спеціально для спілкування про здоров’я стікерпак, з окремим акцентом на доброзичливу переписку зі своїми лікарями та лікарками. Цей стікерпак допоможе за допомогою симпатичних авторських ілюстрацій та милих персонажів попередити близьких про свої симптоми, підтримати тих, хто хворіє, чи попросити поради у своїх лікарів.

Telegram.

Viber.

“Ми придумали ці стікери, щоб стимулювати дружню сучасну взаємодію між лікарями і пацієнтами”, — каже Максим Ровінський, директор з комунікацій благодійної організації “100% Життя”, яка запустила проєкт у 2019 році. “Візуальна складова бренду “Твій сімейний лікар” побудована у вигляді повідомлення в месенджері. Так ми кажемо, що реформована, оновлена первинна ланка медицини готова до діалогу. А ще, показуємо можливості телемедицини. Спілкування у месенджерах може вирішити багато питань без потреби особистого візиту. Це особливо важливо під час епідемії”. 

Лікарка Дарина Дмитрієвська бачить в жартівливому стікерпаку важливий інструмент покращення спілкування між пацієнтами та лікарями: “Я багато часу приділяю віддаленому спілкуванню з пацієнтами, і месенджери для цього стали моїми ідеальними помічниками. В переписці зберігаються скарги, симптоми, призначення, динаміка, це зручно та ефективно, ще й почерк лікаря не становить проблеми. І все ж суто офіційне спілкування онлайн не дає тієї психологічної підтримки, яка потрібна і пацієнту, і лікарю. В наш час, і особливо з початком пандемії, паніка та постійний стрес стали ворогами, не меншими за самий вірус. І саме формальне спілкування з медиками за принципами, що діяли останні десятиліття, суттєво збільшує це напруження. Тематичні стікери — це знахідка! Вони добрі, кумедні та налаштовують на позитив, а це все саме по собі сприяє зміцненню імунітету пацієнта та нервової системи фахівця. За допомогою таких продуманих інструментів лікар стає ближчим до людини, позбавляється ореолу зверхності, який вже давно не актуальний. Впевнена, що мої пацієнти будуть у захваті від цих стікерів!”.

Зараз як ніколи суспільство розуміє важливість сучасної та професійної медицини. В новій реформованій системі охорони здоров’я первинна ланка має величезну роль: лікарі та лікарки мають супроводжувати пацієнтів в медсистемі, стати інструментами та джерелом знань для пацієнтів в питаннях турботи про власне здоров’я, підсилювати профілактику та раннє виявлення проблем, замість лікування наслідків. Одночасно з постійними викликами, пов’язаними з продовженням реформи медсистеми, вони опинились і на передовій боротьби з епідемією коронавірусу. 

Проєкт “Твій сімейний лікар” покликаний підтримати та посилити первинну медичну ланку. Під цим брендом запускаються соціальні рекламні кампанії, дослідження проблем та викликів первинної медицини, розробляються професійні стандарти та освітні програми для первинної ланки щодо комунікацій, робочої етики, тощо. Facebook-сторінка проєкту веде роз’яснювальну роботу і для лікарів, і для пацієнтів.

Автори проєкту обіцяють скоро запустити ще й “протикоронавірусний” набір стікерів для месенджерів — для того, щоб поширювати та закріплювати культуру епідеміологічно безпечної поведінки.

“Твій сімейний лікар” — довготривалий соціальний проєкт на підтримку змін у системі охорони здоров’я України з фокусом на первинну ланку. Його запустила у 2019 році благодійна організація “100% життя” у партнерстві з Нацслужбою здоров’я України (НСЗУ). Кампанія має на меті підвищити довіру між пацієнт(к)ами та лікарями і лікарками, розказати їм про їхні права та розподіл відповідальностей, і задати професійні стандарти та клієнтські очікування для первинної ланки медицини.

 

Система Orphus