Ви тут:
Спорт Суспільство 

У TikTok запустили масштабний проєкт, присвячений чемпіонату Європи з футболу

У китайській компанії повідомили, що УЄФА (Союз європейський футбольних асоціацій) запустить офіційний акаунт в TikTok, де публікуватиме ексклюзивний контент.

Як розповіли у соцмережі, у китайській компанії повідомили, що УЄФА (Союз європейський футбольних асоціацій) запустить офіційний акаунт в TikTok, де публікуватиме ексклюзивний контент. TikTok присвятить Євро-2020 тематичні AR-ефекти, хештег-челлендж, прямі ефіри та офіційні звуки.

“У найближчі місяці ми сподіваємося на тісну співпрацю з TikTok, щоб показати уболівальникам всього світу новий унікальний спосіб взаємодії з чемпіонатом Європи з футболу, який надає їм можливість спілкуватися і ділитися своєю пристрастю до однієї з провідних подій у світі спорту”, – сказав директор з маркетингу УЄФА Гі-Лоран Епштейн.

TikTok (відомий у Китаї як Douyin, кит. 抖音短视频, пін. Dǒuyīn duǎn shìpín, «коротке відео Доуїнь») ー соцмедійний застосунок для створення та поширення відеофайлів та онлайн-трансляцій. Сервіс запущено у вересні 2016 китайською компанією ByteDance. Це найпопулярніша платформа для коротких відео в Азії, яка поширилася на інші частини світу і швидко набирає популярність.

Застосунок дозволяє користувачам створювати музичні, танцювальні, комедійні та інші відео тривалістю до 15 секунд. Кількість користувачів програми сягнула 1 млрд млн зі 170 країн.