Ви тут:
децентралізація Полтавщина Суспільство 

Реорганізація РДА: структурні підрозділи адміністрацій перевіряють фахівці фонду соціального страхування, податкової служби, пенсійного фонду

Заступник голови Полтавської ОДА Євген Греков провів засідання робочої групи з координації реорганізації райдержадміністрацій.

Розповів, що поступ у цій роботі є, переважна більшість структурних підрозділів РДА виконали вимоги, встановлені щодо оформлення передавальних актів. Низка підрозділів перейшли до наступного етапу – перевірок органами фонду соціального страхування, податкової служби, пенсійного фонду, повідомили у Полтавській ОДА.

На засіданні обговорили питання передачі державного майна, яке перебуває на балансі РДА. Алгоритм визначений: спочатку райдержадміністрації, які припиняються в порядку реорганізації, передають це майно одній з чотирьох РДА в новоутворених районах. Потім останні визначаються, яке майно буде передане в територіальні громади. Очільники райдержадміністрацій новоутворених районів мають узгодити це питання з громадами й надати до ОДА за єдиною формою інформацію. Потім облдержадміністрація формуватиме єдині переліки і готуватиме тематичне подання на Мінекономіки щодо передачі цього майна громадам.

Читайте також: На Полтавщині прийняли рішення щодо передачі 100% комунального майна громадам

Порушили й питання передачі реєстраційних справ. Євген Греков розповів, що цю тему обговорили з фахівцями Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції. Їхня позиція – ці справи мають бути передані правонаступникам, тобто РДА новоутворених районів.

“Звозити їх в чотири райдержадміністрації не потрібно. Наразі вони можуть залишатися на місцях. Представники архівної служби також залишаються працювати на місцях і, як варіант, можуть бути відповідальними особами, які надають доступ до цих матеріалів за запитами територіальних громад. Розуміємо, що ці реєстраційні справи потрібні на місцях. І якби вони знаходилися в чотирьох РДА, це б ускладнило доступ до них. Необхідно прокомунікувати щодо забезпечення умов зберігання цих справ із громадами, вони мають піти назустріч у цьому питанні”, – повідомив Євген Греков.

На засідання робочої групи запросили фахівців служб, які проводять перевірки структурних підрозділів. Начальник відділу організації та координації контрольно-перевірочної роботи Головного управління Пенсійного фонду України Оксана Пасічник зазначила, що від райдержадміністрацій, їхніх структурних підрозділів уже надійшло 176 заяв на проведення перевірок. Частина вже опрацьовані. Начальник відділу перевірок з окремих питань та окремих платників Головного управління Державної податкової служби у Полтавській області Олексій Кондрашов повідомив, що податківці починають перевірку протягом тижня після повідомлення від РДА чи структурного підрозділу про готовність її пройти. Додав, що у зв’язку з адміністративно-територіальною реформою потенційно потребують перевірок близько 300 суб’єктів господарювання.

Перейти до вмісту