Ви тут:
Суспільство Україна 

Мінкульт запускає брендбук та digital brand kit до 150-річчя від дня народження Лесі Українки

Брендинг до дня народження Лесі Українки створили Міністерство культури та інформаційної політики разом з агенцією Postmen. Готові віжуали, шрифти та кольори може використовувати кожен охочий створити власні матеріали чи подію з нагоди 150-річчя від Дня народження мисткині.

Офіційний брендбук представляє логотип, бренд систему, шрифти, кольорові та графічні рішення, що супроводжуватимуть весь ювілейний рік Лесі Українки, повідомляють у Міністерстві культури та інформаційної політики України.

Міністерство культури та інформаційної політики запрошує креативні індустрії, українських виробників, громадські та культурні кола активно використовувати айдентику «Леся Українка: 150 імен», в тому числі для створення ексклюзивних та лімітованих продуктів, брендованих сервісів чи інших рішень. А кожний українець може застосувати запропоновані продукти у власних профілях в соціальних мережах та урізноманітнити особисті чи групові сторінки, включно з рамками у Фейсбук та оригінальними масками в Інстаграмі (стежте за оновленнями на офіційній сторінці).

Читайте також: Цьогоріч українцям вперше презентують повне нецензуроване видання творів Лесі Українки

За посиланням — абсолютно безкоштовно можна завантажити необхідні візуальні матеріали, щоб на базі них створити власні ілюстрації, проєкти та продукти.

Протягом 2021 року під егідою Міністерства культури і інформаційної політики та Державного агентства України з питань мистецтв та мистецької освіти відбудеться серія заходів з нагоди 150-річного ювілею Лесі Українки.

25 лютого, у день народження Лесі Українки, відбудеться офіційне відкриття Масштабного мистецького проєкту «Леся Українка: 150 імен» в Українському домі (вул. Хрещатик, 2). Подію можна буде відвідати 25 лютого за запрошеннями, а з 26 лютого до 8 березня — вхід безкоштовний.

Перейти до вмісту