Ви тут:
Суспільство Україна 

За перший тиждень роботи чат-ботом Укрзалізниці скористалися 24 тисячі клієнтів 

За перший тиждень роботи чат-ботом Укрзалізниці у Viber та Telegram з функцією продажу квитків скористалися 24 тисячі клієнтів компанії.

Про це повідомили у пресслужбі АТ “Укрзалізниця”.

“Найбільше користувачі цікавились інформацією щодо розкладу поїздів, онлайн-табло, а також розділом «питання/відповіді»”, – йдеться у повідомленні.

Нагадаємо, що Укрзалізниця в співпраці з Visa та Middleware 12 січня запустила перший чат-бот у Viber та Telegram з функціями прямого продажу квитків, замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії .

Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у чат-боті без «редіректу», для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.

Фото: ілюстративне

Система Orphus