Ви тут:
Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

У Полтавській місцевій прокуратурі підбили підсумки роботи за рік

Упродовж 2020 року Полтавська місцева прокуратура розглянула понад тисячу звернень. Задоволено 4 звернення.

Як розповіли у Полтавській місцевій прокуратурі, характер порушених питань з якими зверталися громадяни, зумовлений насамперед невдоволеністю на думку заявників досудовим розслідуванням кримінальних проваджень слідчими поліції.

За результатами розгляду таких звернень скасовуються постанови про закриття кримінальних проваджень з наданням вказівок подальшого досудового розслідування, хід якого контролюється процесуальними керівниками.

Аналіз звернень громадян які надійшли до місцевої прокуратури за вказаний період дають можливість зробити висновки про реальний стан забезпечення конституційних прав громадян на звернення та про стан розв’язання питань порушених у цих зверненнях.

Поточного року на прийомі у прокуратурі побувало 97 громадян, безпосередньо у керівника 32.

Робота зі зверненнями громадян постійно вдосконалюється. Основним обов’язком при розгляді звернень громадян є не лише об’єктивний, всебічний та вчасний розгляд, а також забезпечення поновлення порушених прав, повідомлення громадянина про результати перевірки заяви.

Слід також зазначити, що постійно проводиться робота по оптимізації термінів розгляду звернень громадян. Звернення, які не потребують додаткового вивчення та перевірок, розглядаються не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Наразі робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі і спрямовується на забезпечення конституційного права громадян на звернення.

Відповідно до Закону України від 17.03.2020 № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», тимчасово обмежено допуск до адміністративних будівель органів прокуратури та встановлений особливий порядок їх роботи.

Нагадуємо, письмове звернення до Полтавської місцевої прокуратури можна надіслати поштою на адресу: 36020, м. Полтава, вул. Козака,1 чи передати особисто або через уповноважену особу, права якої на це оформлені відповідно до чинного законодавства.

Окрім цього, громадяни можуть залишати звернення у зручний для них день та час у скриньці «Для скарг і заяв», встановленій у приміщенні прокуратури на першому поверсі.
Також полтавці можуть звернутися зі скаргами на телефон «гарячої лінії» (0532) 56-91-72 або надіслати їх на електронну адресу: zvern_plmp@pol.gp.gov.ua

 

Система Orphus