Ви тут:

Розробка фірмового стилю

Багато компаній не потребують представлення: один тільки погляд на сайт, фірмову символіку або будівля, де вона розташована, відразу ж «кажуть» про назву організації. Це означає, що така компанія може похвалитися по-справжньому якісним фірмовим стилем. Ціна такого результату далеко не завжди захмарна, і дозволити собі замовити фірмовий стиль можуть не тільки бренди зі світовим ім’ям.

Компанія Рубіка пропонує свої послуги по дизайну, розробці, просуванню та іншим напрямкам. З принципом роботи можна ознайомитися на сайті та проконсультуватися по всім питанням.

Розробка фірмового стилю – важливий етап, який вимагає особливої уважності та продуманості. Не варто поспішати та одразу звертатися до першої компанії, яка надає такі послуги. Спочатку необхідно познайомитися з концепцією та стратегією по розробці фірмового стилю декількох студій. Далі розповімо більш детально про послугу.

Що включає в себе розробка фірмового стилю?

Напевно у вашій компанії є певна філософія і місія (навіть якщо до цих пір вона не була виражена словесно). Замовлення фірмового стилю, в якійсь мірі, – це можливість передати філософію підприємства візуально.

Що включає в себе розробка фірмового стилю? Вартість стандартного пакета складається з ціни на такі складові:

  • Логотип.

  • Макети сувенірної продукції.

  • Прототипи для ділової документації.

  • Зразки рекламних носіїв.

На основі представлених макетів можна в подальшому розробляти фірмовий стиль. Ціни різняться в залежності від пакета послуг. Підібрати максимально відповідний варіант варто під час зустрічі: фахівці допоможуть Хамовники вибрати максимально придатний набір виходячи з потреб вашої компанії.

Етапи створення фірмового стилю організації

Незалежно від ціни на створення фірмового стилю, ця робота включає в себе наступні стадії:

  • Уточнення первинних вимог до фірмового стилю в цілому і логотипу зокрема.

  • Підготовка первинних макетів.

  • Оцінка роботи замовником, вибір відповідних варіантів.

  • Поліпшення обраних макетів.

  • При необхідності – пропозиція замовником внести зміни і їх подальше внесення.

  • Схвалення замовлення фірмового стилю компанією-замовником.

Щоб домогтися найкращого результату максимально швидко, замовнику необхідно точно донести свої потреби і побажання; чітко вказувати, що подобається і що не подобається в опрацьованих макетах. Тоді співпраця буде плідною та завжди продуктивною!

Джерело: Веб студія Рубіка

Система Orphus