Ви тут:
Суспільство 

Один з гігантів машинобудування General Motors переключається на електромобілі

Компанія хоче розвивати електромобільний напрям та поступово відходитиме від традиційних силових установок.

Як повідомляє 24 авто, американський концерн General Motors вперше за 57 років змінив свій логотип та запустив масштабну маркетингову кампанію Everybody In.
В останні роки колись найбільший у світі автовиробник має серйозні проблеми, втрачаючи одну за одною позиції як на світовому, так і на внутрішньому ринку.

Маркетингова кампанія Everybody In є частиною комплексної стратегії розвитку концерну на найближче десятиліття. Вона спрямована на прискорення масового використання електромобілів.

Вступ до нової електричної ери вирішили відзначити радикальною зміною логотипу, який з незначними змінами використовувався компанією з 1964 року. Також з 11 січня компанія перезапускає свій корпоративний сайт.

Система Orphus