Ви тут:
Освіта Суспільство Україна 

Майже кожна друга школа в Україні навчає дітей з особливими освітніми потребами, – Шкарлет

МОН прагне створити якісне інклюзивне освітнє середовище для розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб і можливостей.

Про це повідомляють у Міністерстві освіти і науки України.

“З початку 2020/2021 навчального року в інклюзивних класах почали навчатися 25 078 учнів. Ця кількість майже в 10 разів перевищує дані п’ятирічної давнини. Загалом у школах створено 18 687 інклюзивних класів. Цього навчального року майже 43% від загальної кількості шкіл організували інклюзивне навчання. Тобто, майже кожна друга школа в Україні навчає дітей з особливими освітніми потребами. Звичайно, цей показник має сягати 100%, і ми рухаємося в цьому напрямку”, – поінформував Міністр.

За його словами, для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини та надання  допомоги в навчанні дітям з ООП в Україні працює мережа інклюзивно-ресурсних центрів,  яких на початок 2021 року створено 635.

“Наприкінці минулого року команда МОН вдосконалила портал ircenter.gov.ua, на якому можна онлайн обрати найближчий ІРЦ, зареєструватись і прийти на прийом у зазначений час, без очікування в чергах. Портал також має зручний мобільний застосунок, доступний на  PlayMarket і AppStore. Із відеопрезентацією та текстовими інструкціями можна ознайомитися тут”, – зазначив Сергій Шкарлет.

Міністр підкреслив, що інклюзивна освіта насамперед має забезпечувати право дітей на реалізацію рівних можливостей.

Система Orphus