Ви тут:
Суспільство 

Каву Starbucks продаватимуть в Україні

Поки мова йде лише про продаж кави, а не початок роботи кав’ярень.

Як повідомляє НВ Бізнес, одна з найбільших продовольчих корпорацій у світі — компанія Nestle постачає в Україну чотири види кави Starbucks. Про це під час zoom-прес-конференції розповів генеральний директор Nestle в Україні Алессандро Дзанеллі. За його словами, угоду про співпрацю між компаніями було підписано в 2018 році. Nestle заплатила за право представляти бренд $7,15 млрд. У рамках угоди близько 500 співробітників Starbucks перейшли на роботу в Nestle.


Термін дії угоди в контракті не прописаний. Nestle може продавати продукцію Starbucks в супермаркетах, маркетплейсах і в сегменті HoReCa (кафе, бари, ресторани), в який компанія має намір вийти найближчим часом.


Про відкриття фірмових кав’ярень мова поки не йде.

Довідка. «Старбакс» (англ. Starbucks) — найбільша міжнародна мережа кафе швидкого обслуговування американської фірми Starbucks Corporation зі штаб-квартирою у Сіетлі у штаті Вашингтон. Кав’ярні розташовані у 55 країнах світу, а їх загальна кількість станом на листопад 2011 року становить 17 009 закладів. З них 11 000 закладів розташовані у США, більше 1 000 у Канаді, 700 у Великій Британії та 150 у Туреччині.

У ресторанній мережі «Старбакс» продаються передусім свіжозварена кава, гарячі кавові напої на основі еспресо, холодні й гарячі безалкогольні напої, кавові боби, салати, канапки та паніні, печиво. У кафе «Старбакс» можна також придбати чашки і склянки, сувенірні, подарункові книжки, звукозаписи та фільми, а в продуктових магазинах — фірмове морозиво та каву.

Читайте також: Українка розробила дизайн для чашок відомої мережі Starbucks

Компанія була заснована у Сіетлі 30 березня 1971 року та займалась переробкою та продажем бобів кави. Компанія швидко розвивалась і вже у 1990-х відкривала щодня по новій кав’ярні. Перший заклад за межами США був відкритий у Канаді у середині 1990-х років і зараз діяльність за межами США становить третину бізнесу компанії.

З 1997 року Starbucks започаткувало традицію до зимових свят використовувати особливе червоне горнятко, яке передавало б увесь дух різдвяного сезону. 2016 року компанія Starbucks вперше запропонувала клієнтам самостійно розмалювати чашки та поділитися своїми результатами в Instagram. За 8 днів до організаторів конкурсу надійшло понад 1200 робіт з 13 країн світу, серед яких найкращою визнано роботу українки за походженням Анни Буччіареллі (Шинлова). У дизайні, крім традиційних засніжених будиночків, ялинок і Санти можна помітити рослинні орнаменти петриківського розпису.

Слід зазначити, що у 2018 році компанія відмовилася заходити до України.

Система Orphus