Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

До 25 січня “Особистий кабінет споживача” не працюватиме, – Полтаватеплоенерго

У період з 23 по 25 січня включно робота сервісу “Особистий кабінет споживача”  “Полтаватеплоенерго” буде призупинена для проведення регламентних робіт. В цей період сервіс для користування буде не доступний.

Про це повідомили у пресслужбі “Полтаватеплоенерго”.

Підприємство продовжує працювати в штатному режимі і надавати споживачам послуги з централізованого постачання гарячої води. Призупинка роботи сервісу “Особистий кабінет споживача” не позначиться на їх якості.

Для передачі показників індивідуальних приладів обліку теплової енергії та гарячої води можна скористатися рештою наявних на офіційному сайті підприємства інструментів (за винятком “Особистого кабінету споживача”).

Система Orphus