Ви тут:
Суспільство Україна 

Чат-ботом “Укрзалізниці” за першу добу роботи скористались 17 тисяч клієнтів

За першу добу роботи чат-ботом “Укрзалізниці” у Viber та Telegram скористалися 17 тисяч клієнтів компанії.

За повідомленням пресслужби АТ “Укрзалізнця”, перший квиток за допомогою нового сервісу було придбано за маршрутом Київ – Вінниця.

П’ятитисячного користувача чат-боту Укрзалізниця відзначила сюрпризом. Він отримав два квитки на поїзд класу СВ чи І-го класу поїзда Інтерсіті+ у будь-який куточок України.

Як писали раніше “Новини Полтавщини”, упродовж 2021 року Укрзалізниця планує у чат-бот додати інформацію про курсування всіх пасажирських поїздів.

Нагадаємо, 12 січня Укрзалізниця у співпраці з Visa та Middleware запустила чат-бот з функцією продажу квитків у Viber і Telegram.

Система Orphus