Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Більше 200 полтавських учнів взяли участь у першому етапі конкурсу-захисту МАН України

5 січня на базі Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» відбулося урочисте відкриття I (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України.

Цього року у I етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України взяли участь  224 учні полтавських закладів загальної середньої освіти. Учасники презентували наукові дослідження у 22 предметних секціях. Найчисельніше (24 виступи) представлена секція англійської мови. Великою популярністю користуються секції математичного моделювання, прикладної математики, математики,  мистецтвознавства, українського народного мистецтва, біології, ботаніки, зоології, валеології, медицини, хімії, фізики та астрономії, повідомляють у пресслужбі навчального закладу.

До складу журі увійшли вісімдесят науково-педагогічних працівників  університетів міста, які давали слушні практичні поради та об’єктивно оцінювали дослідження юних науковців. Полтавська політехніка надала 23  аудиторії і технічні засоби для комфортної роботи членів журі і оргкомітету.

У церемонії відкриття в онлайн-форматі взяли участь співробітники наукових установ Національної академії наук України, викладачі усіх закладів вищої освіти Полтави, вчителі закладів загальної середньої освіти міста.

Всеукраїнський конкурс-захист наукових робіт учнів-членів Малої академії наук відбувається у три етапи. Національний центр «Мала академія наук України» та особисто його президент, академік НАН України Станіслав Довгий сприяють інтелектуальному та духовному розвитку молоді, її самовизначенню у професійній та науковій сферах. Минулого року перший етап конкурсу-захисту наукових робіт у Полтаві відкрили академіки Національної академії наук України.

Президент Полтавського територіального відділення Малої академії наук України, ректор Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», професора Володимир Онищенко наголосив, що конкурс-захист науково-дослідницьких робіт, на противагу минулорічному, відбувається у новому – дистанційному форматі, але цей формат наукового спілкування сприяє створенню нових платформ та осучасненню вже існуючих складових науково-освітнього процесу.

Директорка Полтавського міського центру позашкільної освіти Полтавської міської ради Полтавської області Лариса Семеняка відзначила сприятливі комфортні умови, високий рівень технічного забезпечення у проведенні першого етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України на базі Національного Національному університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка».

За результатами минулорічного конкурсу 17 учнів полтавських шкіл стали переможцями II етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України. З них учні шістьох полтавських гімназій і ліцею перемогли на III етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт. З цим досягненням привітали Дмитра Левченка, учня Полтавської гімназії №13, Дениса Кресанова, учня Полтавської гімназії №21, вихованців Полтавської гімназії №33 – Сергія Зубенка, Олександру Валицьку, Анастасію Кононенко, Василя Василенка з Полтавського міського багатопрофільного ліцей №1 імені І.П. Котляревського, ученицю Полтавської гімназії №17 Ксенію Бражник та учнів Полтавської гімназії №6  Микиту Іщенка і Софію Ільченко.

Учасники із ліцеїв, гімназій та загальноосвітніх шкіл Полтави презентували онлайн результати своїх досліджень у предметних секціях: «Журналістика, педагогіка», «Українська література», «Німецька мова, польська, французька мови», «Англійська мова», «Українська мова», «Літературна творчість, фольклористика, кримськотатарська гуманітаристика», «Мистецтвознавство, українське народне мистецтво», «Історія України», «Аграрні науки», «Комп’ютерні науки (інформатика», «Зарубіжна література, російська мова», «Історичне краєзнавство», «Технічні науки», «Математика», «Хімія», «Психологія», «Всесвітня історія, археологія, етнологія», «Математичне моделювання, прикладна математика, математика», «Правознавство», «Філософія, соціологія, теологія, релігієзнавство та історія релігії», «Економіка», «Географія та ландшафтознавство; геологія, геохімія та мінералогія; гідрологія; кліматологія та метеорологія», «Історичне краєзнавство».

Система Orphus