З’явилися фото створення чудовиськ для фільму “Мисливець на монстрів” з Міллою Йовович
Денніс Берарді, художник з візуальних ефектів фільму “Мисливець на монстрів”, створеного за однойменною грою, розповів про процес створення чудовиськ для картини.
Про це інформує 112.ua з посиланням на Variety.
Режисер картини Пол У.С. Андерсон називає главу VFX Денніса Берарді “безцінним творчим партнером”.
“У цьому фільмі 1400 кадрів з візуальними ефектами, тому Денніс є ключовою частиною фільму, і я покладаюся на нього творчо”, – говорить Андерсон.
Андерсон і Берарді розповіли про процес створення монстрів і про те, як вони використовували візуальні ефекти, щоб показати масштаб звірів.
Відзначається, що це був тристоронній підхід до вибору монстрів. По-перше, вибрали фаворитів фанатів. Решта були обрані з урахуванням слабких і сильних сторін і того, як сцена бою буде розвиватися разом з ними.
Завдання полягало в тому, щоб зробити звіра захоплюючим і кінематографічним.
“Ми проводили дослідження руху, вивчили інерційні дослідження великих істот, таких як слони, і того, як вони бігають і коли зупиняються. Ми підкорялися законам фізики, і тим самим фільм не став схожий на світ відеоігор. На додаток до цього, ми також працювали з оригінальними проєктами Capcom, розглядаючи їх 3D-моделі і розміри, тому що деякі з цих монстрів були величезними”, – розповів Берарді.
Фото: Sony Pictures, Variety