Ви тут:
Медицина Суспільство 

Як отримати електронний рецепт телефоном: роз’яснення НСЗУ

У Національній службі розповіли, що електронний рецепт можна отримати не лише під час прийому у лікаря, а й телефоном. Але – у разі наявності хронічного чи затяжного захворювання, або необхідності продовження лікування за попередньо встановленим діагнозом та схемою лікування. 

Про це йдеться на сторінці НСЗУ у соцмережі.

Як отримати е-рецепт по телефону:

– Завчасно узгодьте з вашим терапевтом, сімейним лікарем чи педіатром алгоритм дій. Наприклад, дізнайтесь, на який номер та коли телефонувати. Уточніть, чи потрібно записуватись на прийом, зателефонувавши до реєстратури, щоб зарезервувати час, який витратить лікар на створення е-рецепта в електронній системі охорони здоров’я. 

-Контролюйте кількість лікарського засобу, який залишився і не чекайте до останнього, щоб отримати новий рецепт. Адже лікар не завжди зможе виписати такий рецепт “сьогодні на сьогодні”.

Новий рецепт на той самий лікарський засіб у межах «Доступних ліків» може бути виписаний:

-не раніше ніж за 7 днів, якщо в попередньому е-рецепті, за яким виписано цей лікарський засіб, курс лікування було встановлено на термін від 21 дня та більше;

-за 3 дні, якщо такий строк є меншим за 21 день.

“Коли лікар виписує е-рецепт, для пацієнта інформація про нього надходить пацієнтові у вигляді смс повідомлення. А саме: номер рецепту та код підтвердження. Але якщо у вас немає мобільного телефону, необхідно прийти на особистий прийом до лікаря. Е-рецепт ви отримаєте роздрукованим у вигляді інформаційної пам’ятки, яка міститиме номер рецепту та код підтвердження. А також інформацію про виписані ліки та спосіб їх застосування.  Отримавши інформацію про е-рецепт на телефон, можна вирушати до будь-якої аптеки, яка бере участь у програмі “Доступні ліки”. Або повідомте 16-значний номер рецепту та 4-значний код підтвердження рідним або сусідці. І вони зможуть отримати “Доступні ліки” для вас”, – зазначають у НСЗУ.

Перейти до вмісту