Ви тут:
Суспільство Україна 

В Україні з’явилися перші поштові марки із доповненою реальністю

Напередодні дня Святого Миколая Укрпошта у партнерстві із компанією Art Nation презентували поштові марки із доповненою реальністю «Козаки». На знаках поштової оплати зображені улюблені для багатьох поколінь українців герої мультсеріалу «Козаки» – Око, Грай та Тур.

Урочисте спецпогашення відбулося у Музеї пошти за участі художника-постановника легендарних анімаційних фільмів про пригоди козаків, народного художника України Едуарда Кірича, генерального директора Укрпошти Ігоря Смілянського та генерального продюсера Art Nation Едуарда Ахрамовича.

«Українська філателія стає ще більш адаптивною до сучасного світу і сьогодні Укрпошта дивує ще одним унікальним випуском марок. Це мікс традицій та сучасних технологій. Ви бачите звичайну марку, на якій наші улюблені герої мультфільму – козаки. А коли ви наводите камеру смартфону на неї, то козаки «оживають» через доповнену реальність та вітають вас із прийдешніми Новим роком і Різдвом. Тож ці марки можуть бути як традиційним знаком поштової оплати, так і своєрідною віртуальною листівкою-привітанням. Укрпошта разом із партнерами знаходить рішення, щоб таке традиційне мистецтво як марки зацікавило і «діджитальне» покоління», – сказав генеральний директор Ігор Смілянський.

Щоб «оживити» козаків у доповненій реальності, потрібно завантажити на смартфон безкоштовний мобільний застосунок WowBox AR: версію для Android або для iOS. Завдяки застосунку традиційна поштова марка перетворюється на відеопривітання від анімаційних героїв. Окрім того, з WowBox AR можна робити фото і відео з улюбленими персонажами та публікувати їх у соціальних мережах.

«Я з дитинства колекціоную поштові марки та захоплююсь філателією. А ще я люблю українську анімацію і присвячую свій час і ресурс її популяризації. Для мене колаборація з Укрпоштою – це більше, ніж просто бізнес-партнерство. Ми створили нову інтерактивну поштову марку з великою любов’ю до своєї справи. Вона відкриває нову можливість для спілкування між двома поколіннями: шанувальники традиційного листування та прихильниками сучасних digital-каналів. Останні роки я продюсую нові серії легендарного мультсеріалу “Козаки” і переконався, що українці і досі люблять цих героїв. Вони позитивні, їх знають більшість українців, незалежно від віку. Сподіваюсь, козацьке привітання, яке люди зможуть побачити, активувавши марку, надихне на гарний початок нового 2021 року!», – говорить генеральний продюсер Art Nation Едуард Ахрамович.   

Поштові марки «Козаки» виготовлені на самоклеючому папері. Тираж марок – 100 тис. примірників. Номінальна вартість кожної – V (еквівалент 9 грн). До поштової марки випущено конверт «Перший день» та виготовлено штемпель спецпогашення.

Придбати поштові марки можна у відділеннях Укрпошти, а також в її офіційному онлайн магазині http://pm.ukrposhta.ua/nishop.php

Прем’єра першої частини мультсеріалу «Козаки» відбулася у 1967 році, який складається із 11 серій.

Перейти до вмісту