Ви тут:
Суспільство Україна 

У магазинах Vodafone розпочинають обслуговувати абонентів з додатком “Дія”

З 21 грудня Vodafone Україна разом з Міністерством цифрової трансформації запускає програму тестування обслуговування абонентів із застосунком “Дія”.

На цьому етапі абоненти оператора, які мають застосунок “Дія”, можуть використовувати його для ідентифікації. Для цього потрібно просто відкрити “Дію” і показати свої цифрові документи співробітнику магазину, повідомляють у Мінцифрі.

За допомогою Дії абоненти Vodafone Україна можуть отримати потрібні сервіси, змінити тариф, керувати додатковими послугами, отримувати фінансову інформацію про свій номер.

Крім цього, в Запорізькій області оператор почав тестування “Дії” для контрактного підключення. Абоненти зможуть поділитись цифровою копією своєї ID-картки, а всі дані документу будуть внесені в систему автоматично. Таким чином, час на оформлення контрактного підключення зменшиться майже вдвічі.

Після успішного закінчення тестового періоду “Дія” буде працювати постійно і перелік послуг, що надаються в магазинах, розшириться. Надалі за допомогою “Дії” абоненти зможуть зареєструвати свій номер на паспортні дані, перейти з передплаченої на контрактну форму обслуговування, тощо.

Система Orphus