Ви тут:

Електронний каталог автозапчастин – майбутнє вже настало

Робота інформаційного каталогу запчастин безпосередньо пов’язана з рівнем конверсії інтернет-магазина. У нашому випадку це реакція відвідувача на конкретну пропозицію. Як правило, це кількість позитивних угод або замовлень на певну запчастину.

Як удосконалити каталог автозапчастин за три кроки?

Збільшити продажі за допомогою інформаційного каталогу цілком реально. Для цього вам знадобиться:

  • багатоступінчастий список з підтримкою графічних та відеоматеріалів;
  • досконала пошукова система з фільтрацією запиту;
  • постійна синхронізація даних з обліковими складськими програмами.

Грамотний каталог запчастин являє собою систему з декількома рівнями укладення. Іншими словами, від кількості переходів залежить безпосередній інтерес покупця до товару, якщо говорити про маркетплейс Avtopro.ua.

Оптимальна кількість переходів для інтернет-магазину запчастин – не більше 3 ступенів. В іншому випадку користувач заплутається в древообразная структурі каталогу, так і не дійшовши до фінального етапу – оформлення замовлення за допомогою кошика.

Визначити оптимальну кількість ступенів для каталогу запчастин можна тільки експериментальним шляхом. Маркетологи, які постійно працюють з юзабіліті сайту, використовують єдине правило. Від головної сторінки до сторінки знайденого товару має бути не більше 3 кліків.

Як прискорити пошук автозапчастини в інформаційному каталозі?

Більшість товарів автоматично «маркується» особливої кодуванням (міжнародних варіант EPC). Це цифробуквене позначення, що складаються з 8-10 символів.

Кожна буква і цифра має особливе значення для досвідченого дилера або офіційного представника автозаводу. Для стандартного користувача, нехай навіть автолюбителя, важливий кінцевий результат:

  • зображення запчастини в декількох ракурсах;
  • технічний опис;
  • додаткові матеріали – схеми, креслення, відеоролики.

Вся ця інформація відповідає на одне питання, як вибрати і встановити максимально відповідну деталь для автомобіля певної марки.

Якщо каталог складається з одного або двох розділів, варто подумати про його актуальності. Яка саме деталь «знаходиться» під обраної кодуванням практично неможливо. Зверніть увагу, що досвідчені автолюбителі орієнтуються не на текстовий опис запчастини, а на картинку – зображення, креслення, в крайньому випадку, план схему.

Як правило, ілюстративний матеріал береться з першоджерел – офіційного сайту виробника автомобілів. На маркетплейсі Avtopro.ua, кожне зображення обробляється індивідуально.

Всі незрозумілі терміни і позначення переводяться, з урахуванням вузькоспеціалізованої термінології нашої мови. Скорочення, абревіатури, складні поняття розшифровуються окремо, за допомогою виносок. При цьому вказуються посилання на пояснюють матеріали – відгуки на форумах, авторських блогах, відеороликах.

Система Orphus