Ви тут:
PROвсе Суспільство 

5 секретів, які допоможуть більше встигати та менше працювати

Управління часом – це одне з найважливіших умінь кожної успішної людини. Адже для досягнення бажаного результату потрібно постійно все встигати і не відволікатися на дрібні проблеми.

Ось 5 секретів, завдяки яким ви зможете встигати значно більше ніж раніше, але працюватимете при цьому значно менше, йдеться на сайті 24 каналу.

1. Відмовтесь від багатозадачності

Науково доведено, що виконувати декілька справ одночасно – не результативно. Краще робіть одну справу, але якісно. Зосередьтесь на ній, викладайтеся на повну, направте всю енергію саме на цю справу. Результат буде вражаючим.

2. Спокій та рівновага

Коли приймаєте рішення – не панікуйте і не піддавайтеся емоціям. Приймайте зважені та обдумані рішення. Це допоможе уникнути помилок, а також зекономити час.

3. Використовуйте таланти інших

Нам дуже часто здається, що так якісно, як ми, ту чи іншу справу ніхто не зможе зробити. Але це не так. Є колеги або підлеглі, які також можуть показати результат. Довіряйте їм хоча б іноді і ви матимете трохи вільного часу.

4. Використовуйте свої сильні сторони

Ваша робота буде ефективною лише тоді, коли ви робитимете те, в чому розумієтеся. Для цього обов’язково визначте свої сильні та слабкі сторони.

5. Плануйте

Для того, щоб витрачати час з користю – плануйте. Записуйте кожен свій крок, пишіть список покупок, список запланованих справ на день чи тиждень. Робіть певні стратегії для економії часу. Експериментуйте з виконанням різних завдань. Тільки так ви зрозумієте, як робити так, щоб встигати все і навіть більше.

Система Orphus