Ви тут:
Суспільство Україна 

За два дні до контакт-центру МОЗ звернулось понад 10 тисяч людей

2 листопада у МОЗ офіційно запрацювала безкоштовна всеукраїнська гаряча лінія щодо COVID-19.

“Протягом перших 2 днів роботи до контакт-центру надійшло понад 10 тисяч дзвінків щодо актуальних питань про COVID-19”, повідомила під час брифінгу заступник міністра охорони здоров’я Ярослав Кучер.

За його словами, звернувшись за номером 0-800-60-20-19, громадяни можуть отримати інформацію щодо порядку та алгоритму дій в умовах пандемії: проведення безкоштовного тестування, надання невідкладної допомоги, забезпечення ранньої самоізоляції хворих із моменту виявлення перших симптомів тощо, а також звернутись з пропозицією чи скаргою.

Система Orphus