Ви тут:
Медицина Суспільство Україна 

За 2,5 тижні на “гарячу лінію” МОЗ зателефонували понад 37 тисяч людей

Протягом 2,5 тижнів роботи національного контакт-центру МОЗ із питань COVID-19 було зафіксовано понад 37 тисяч звернень громадян завдяки технічному супроводу та злагодженій роботі майже 150 операторів.

Про це повідомив під час брифінгу заступник міністра охорони Ярослава Кучера.

“На сьогодні лідерами зі своєчасного та якісного опрацювання звернень громадян є Волинська, Вінницька, Одеська, Черкаська, Хмельницька, Миколаївська, Івано-Франківська, Чернігівська, Житомирська та Херсонська області”, – повідомив Яролослав Кучер.

Найпоширенішими є запитання до контакт-центру щодо діагностики; комунікації із сімейними лікарями та підписання декларацій; амбулаторного лікування; безкоштовних ліків та тестування; алгоритму дій, пов’язаних із подорожами за кордон.

Система Orphus