Якщо до 20 листопада поштою не надійшов паперовий рахунок, споживачам варто повідомити про це на підприємство, – Полтаватеплоенерго
На адресу підприємства “Полтаватеплоенерго” продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на періодичну відсутність чи несвоєчасність доставки рахунків на оплату послуг з теплопостачання до поштових скриньок за адресами їх проживання.
З травня 2015 року щомісячну доставку рахунків на оплату послуг теплопостачання здійснює УДППЗ «Укрпошта».
У зв’язку з цим абонентська служба підприємства проводить постійний моніторинг та контроль доставки споживачам паперових рахунків ПОКВПТГ “Полтаватеплоенерго”. Про це повідомляє пресслужба підприємства.
“Звертаємося до вас, шановні наші споживачі, з проханням: якщо до 20 листопада цього року ви не отримали рахунка за послуги підприємства, отримані впродовж жовтня, або в майбутньому потрапите в ситуацію, коли до 20-го числа місяця, наступного за звітним, на вашу адресу не надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства, — не будьте байдужими і повідомте про цей факт до абонентської служби підприємства”, – йдеться у повідомленні.
Це можна зробити будь-яким способом за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства te.pl.ua:
— “Особистий кабінет споживача”.
— надіславши електронного листа на адресу поштової скриньки [email protected].Повідомлення обов’язково має містити вашу повну адресу, контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.
Для щомісячного отримання рахунків на оплату послуг на персональну електронну скриньку необхідно стати користувачем цілодобового on-line сервісу “Особистий кабінет споживача” та встановити відповідні налаштування профілю у розділі “Редагувати профіль”. Ця послуга діє незалежно від традиційного способу доставки щомісячних рахунків.