Ви тут:
Освіта Суспільство Україна 

Як організувати “дистанційку” з мінімальним технічним забезпеченням та слабким інтернетом: поради вчителя

Дієвими рекомендаціями та порадами щодо правильної організації дистанційного навчання поділився на своїй сторінці у Facebook Євгеній Козолуп, учитель інформатики, автор навчальних книг з програмування для учнів ЗЗСО.

Про це пише “Всеосвіта”.

“На моє здивування, так мало людей зрозуміло, що проводити уроки за тим самим розкладом та навчальними планами (тільки онлайн) – ніяк не пов’язано із правильною організацією дистанційного навчання”

На думку вчителя неправильно організоване онлайн-навчання обумовлене такими факторами:

  • норма використання ПК учнями школи (орієнтовний час перебування та роботи за робочим місцем);
  • звичний розклад занять, що не передбачає технічні аспекти онлайн-навчання;
  • неможливість використання очних форм передачі та засвоєння знань;
  • відсутність повноцінної комунікації між учасниками освітнього процесу.

Читайте також: Як вчителям будуть платити за дистанційні уроки під час карантину: пояснення МОН

Натомість педагог радить:

  1. Не проводити кожен свій урок онлайн! Його альтернативою може бути власний урок або відео, записані на камеру телефона. Проте онлайн-конференція в Google Meet чи Zoom ніхто не виключає. Вона є чудовою можливістю учням поспілкуватися з вчителем, отримати консультацію та відповіді на свої запитання.
  2. Відходити від класно-урочної системи навчання. Дистанційне навчання ще може відбуватися й за системою блоків – розбиваємо навчальний матеріал на тижні. Кожен тиждень наповнюємо  відеоуроками, не довшими ніж 7-10 хвилин, інтерактивними вправами до цих відео та завданнями, які оцінюються. На кількість таких матеріалів варто розраховувати, слідкувати за їх щотижневим поповненням та обов’язково вказувати термін здачі. У такий спосіб учень зможе самостійно переглянути та виконати вправи у зручний для нього час.
  3. Організовувати індивідуальні або групові онлайн консультації за допомогою Google Meet.На таких 10-20 хвилинних зустрічах ви зможете обговорити успіхи учнів та питання, які виникають під час освітнього процесу.
  4. Підсумковий контроль намагайтесь проводити у різних формах: тестові завдання,  усний онлайн-захист, обговорення питань, індивідуальні практичні завдання. Найголовніше в  оцінюванні – не позбавити дитину можливості списати, а перевірити рівень її знань та вмінь.

Євгеній Козолуп вважає, що можливо все, головне підійти до цього системно та з порозумінням:

“На жаль, життя не буде таким як було раніше і потрібно готуватися до великої реформи освіти, яка все одно настане”

Система Orphus