Ви тут:
Суспільство 

Віртуальна АТС для бізнесу

Організація будь-якого бізнесу практично неможлива без злагодженої робити офісу. Для його якісного функціонування, в першу чергу, необхідно підключити якісну телефонію та Інтернет. Адже від цього залежить рівень обслуговування клієнтів та, як наслідок, прибуток компанії. Сьогодні, при виборі телефонії, бізнес віддає перевагу сучасним хмарним технологіям. Тому віртуальна АТС для компаній будь-якого розміру є очевидним вибором через цілу низку переваг, про які поговоримо трохи згодом. Ця технологія об’єднує в єдину корпоративну мережу всі мобільні та фіксовані номери телефонів компанії. Принцип її роботи полягає в тому, що дзвінок клієнта надходить на платформу віртуальної АТС, обробляється і надсилається на один з номерів компанії, відповідно до встановленої схеми переадресації.

Як працює віртуальна АТС та які має переваги

При налаштованій роботі віртуальної АТС, додзвонювач потрапляє в голосове меню, де за допомогою голосових підказок обирає потрібний розділ. Потім дзвінок переадресовується на перший доступний пристрій в налаштованому ланцюгу. Технологія не вимагає придбання спеціального коштовного устаткування і складного технічного оснащення. Це дозволяє створити офіс або колцентр в будь-якій точці світу без прив’язки до фізичної адреси. Віртуальна АТС може вирішити такі проблеми:

  • аналіз звернення клієнтів для покращення роботи колцентру;
  • контроль витрат на телефонію завдяки можливості забороняти певні види дзвінків та перегляду статистики;
  • зручна комунікація завдяки об’єднанню номерів в мережу с короткою нумерацією;
  • оперативне реагування на дзвінки клієнтів;
  • зручне управління всією мережею;
  • автоматизація процесів.

Важливою особливістю використання віртуальної АТС є можливість отримання інформації про рекламне джерело дзвінка. Це дає змогу виокремити канали, з яких приходять клієнти.

Додаткові можливості

Для проведення рекламних акцій, досліджень, опитування й голосування, а також для організації послуг колцентру, гарячої лінії, служб підтримки тощо використовують номер, який починається на 0-800 (https://kyivstar.ua/uk/business/fixed/service/0-800-numbers). Це безкоштовні номери, на які можна дзвонити з усіх телефонів будь-яких мереж. На сьогодні в Україні не так багато компаній, здатних надавати повний обсяг якісних послуг телефонії для бізнесу, доступних по всій країні. Але це не проблема для національного оператора мобільного зв’язку «Київстар».

Система Orphus