Ви тут:
Освіта Суспільство Україна 

У Києві вчителям пропонують вести е-щоденник фізичного та психологічного здоров’я учнів

Очільниця освітнього департаменту Києва Олена Фіданян пропонує вчителям завести електронний щоденник фізичного та психологічного здоров’я учнів.

Про це пише портал “Нова українська школа”.

“За наявними показниками більшість шкіл протягом першої чверті застосовували різні форми (змішану, дистанційну…) організації навчання. Наше освітянське життя у такому форматі триватиме, допоки не буде вирішеним питання, як подолати COVID-19. Отже, питання навантаження на дитину (урочне, обсяг домашніх завдань) необхідно більш жорстко контролювати“, – зазначила очільниця департаменту.

Вона переконана, що такий контроль мають вести вчителі: “Як це можна зробити? Є такі поняття – “самоконтроль” та “колективна відповідальність”. Наша пропозиція, що була озвучена директорам шкіл напередодні початку ІІ чверті, має такий вигляд: ми пропонуємо впровадити вчительський е-щоденник самоконтролю та колективної відповідальності за психологічне та фізичне здоров’я дітей. Для початку нам достатньо наявної нормативки”.

Фіданян пропонує вчителям-предметникам виміряти, на скільки часу вони навантажили учнів “домашкою”. Звести згодом дані усіх вчителів має класний керівник.

“Усі, хто багато років щоденно вчить дитину, оцінить не рівень її знань з предмету, а її психологічний комфорт. Чи має вона хоча б годинку на відпочинок?! А зрештою, дамо (спочатку для себе) відповідь на запитання: що таке “домашка”? Це тренування мозку, чи це вирок для дитини?”, – додала вона. 

Система Orphus