Ви тут:
децентралізація Полтавщина Суспільство 

Представників ОТГ Полтавщини навчали організації освітнього освітнього процесу в умовах пандемії

Освітян ОТГ навчали організації освітнього процесу в умовах адаптивного карантину.

Про це повідомили у Полтавському регіональному офісі ULEAD.

Інструменти, кращі кейси організації освітнього процесу в умовах карантину обговорювали під час онлайн-семінару для освітніх керівників, директорів опорних шкіл, працівників центрів професійного розвитку педагогічних працівників Донецької, Луганської, Полтавської, Сумської, Черкаської та Харківської областей.

Захід відбувся у форматі EduLab – обговорення досвіду, пошук рішень та був організований Донецьким регіональним офісом Програми ULEAD з Європою.

Мета: підвищити професійну компетентність учасників щодо організації ефективного освітнього процесу в умовах адаптивного карантину, дистанційного та змішаного навчання.

«Після 26 жовтня країна живе в нових реаліях адміністративно-територіального устрою, маючи вже новий базовий рівень самоврядування – територіальні громади.Програма U-LEAD з Європою з 2016 року надає підтримку громадам на шляху розвитку та становлення. Ми продовжуємо робити це й надалі. U-LEAD підготувала для вас окрім знайомих форматів тематичних консультацій та семінарів, ще й програму заходів «Перші кроки», що стануть у пригоді й тим громадам, які були об’єднанні згідно з принципом добровільності, так і тим, що були сформувалися тільки зараз. Попереду – багато викликів, але після об’єднання територіальні громади мають й значно більше можливостей. Саме тому Програма U-LEAD також пропонує громадам підтримку і у напрямку стратегічного планування, управління проєктним циклом та підтримки локальних ініціатив, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності громад на шляху до власного розвитку», – зазначив Денис Ткачов, керівник Східного регіонального ХАБу Програми U-LEAD від GIZ (Донецька, Луганська, Полтавська, Сумська, Харківська та Черкаська області).

Учасники семінару мали змогу:

-розглянути питання організації освітнього процесу в умовах адаптивного карантину змішаного та дистанційного навчання;
-ознайомитися з корисними ресурсами та посиланнями щодо організації та змішаного дистанційного навчання;
-розглянути питання побудови системи управління та супроводу освіти в громаді
– розглянути питання автономії шкіл, та її впливу на освітній процес в ОТГ.

 

Система Orphus