Полтавці можуть передати показники за воду через чат-боти у Viber i Telegram
Передати показники приладів обліку води, а також отримати інформацію про стан рахунку можна через чат-боти Telegram або Viber.
Щоб стати користувачем чат-боту, потрібно:
-у Telegram: скористатися пошуком, набравши @GKH_IN_UA_BOT, або перейти за посиланням t.me/GKH_IN_UA_BOT
-у Viber: також знайти GKH.IN.UA., або перейти за посиланням chats.viber.com/gkh_in_ua
Чат-бот запросить дані, адреси та особовий рахунок. Це займе пару хвилин. У подальшому показники можна передавати двома натисканнями, повідомляють у “Полтававодоканал”.
Для зручності абонентів на підприємстві працює call-центр. У телефонному режимі можна отримати (або надати) наступну інформацію:
– про стан розрахунків на його особовому рахунку та про обсяги нарахувань ;
– про діючі тарифи та норми;
– про порядок зміни власника особового рахунку;
– про порядок реєстрації пільги;
– про порядок зміни зареєстрованих осіб;
– про порядок укладання договору на послуги;
– про порядок виконання повірки приладу обліку (замовити повірку);
– передати показники лічильника та ін.
Стаціонарні телефони: 61-28-21, 50-96-69;
Мобільні телефони 050-403-03-75, 067-549-92-67.