Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Полтавці можуть передати показники за воду через чат-боти у Viber i Telegram

Передати показники приладів обліку води, а також отримати інформацію про стан рахунку можна через чат-боти Telegram або Viber.

Щоб стати користувачем чат-боту, потрібно:

-у Telegram: скористатися пошуком, набравши @GKH_IN_UA_BOT, або перейти за посиланням t.me/GKH_IN_UA_BOT

-у Viber: також знайти GKH.IN.UA., або перейти за посиланням chats.viber.com/gkh_in_ua

Чат-бот запросить дані, адреси та особовий рахунок. Це займе пару хвилин. У подальшому показники можна передавати двома натисканнями, повідомляють у “Полтававодоканал”.

Для зручності абонентів на підприємстві працює call-центр. У телефонному режимі можна отримати (або надати) наступну інформацію:

– про стан розрахунків на його особовому рахунку та про обсяги нарахувань ;

– про діючі тарифи та норми;

– про порядок зміни власника особового рахунку;

– про порядок реєстрації пільги;

– про порядок зміни зареєстрованих осіб;

– про порядок укладання договору на послуги;

– про порядок виконання повірки приладу обліку (замовити повірку);

– передати показники лічильника та ін.

Стаціонарні телефони: 61-28-21, 50-96-69;

Мобільні телефони 050-403-03-75, 067-549-92-67.

Система Orphus