Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

“Полтаватеплоенерго” у смартфоні: як оплатити рахунок онлайн

Чимало споживачів послуг “Полтаватеплоенерго” надають перевагу дистанційним способам оплати рахунків. Особливо актуальною така можливість стала у період цьогорічних карантинних обмежень через протидію поширенню COVID-19 та зараз, коли Полтава перебуває у “червоній” карантинній зоні.

Уже зараз полтавці, які користуються послугами “Полтаватеплоенерго” і зареєстровані в “Особистому кабінеті споживача”, мають змогу ознайомитися з рахунками за жовтень. Адже щойно абонентська служба підприємства завершує нарахування за спожиті послуги, рахунки в електронному вигляді потрапляють до “Особистого кабінету” (https://abon.te.pl.ua/) і доступні для перегляду або завантаження. До решти споживачів рахунки мають надійти до 20 листопада поштою. Про це повідомляють у пресслужбі підприємства.

Щоб не стояти в чергах до кас у банках, немало споживачів “Полтаватеплоенерго” і раніше обирали для себе зручніший спосіб оплати рахунків від підприємства — через платіжні інтернет-системи. А зараз, у період коли Полтава перебуває у “червоній” карантинній зоні через протидію поширенню COVID-19, підприємство усіляко підтримує прагнення полтавців економити свій час і кошти, адже комісійний збір через он-лайн банкінг або взагалі відсутній, або значно менший, ніж у самому банку. Тож споживачі мають на вибір кілька способів розрахунку за отримані послуги.

На офіційному сайті “Полтаватеплоенерго” діє цілодобовий он-лайн сервіс “Особистий кабінет споживача” (http://abon.te.pl.ua/). Тут не тільки можна ознайомитися з розміром нарахувань за певний розрахунковий період, а й, власне, здійснити оплату. У сервісі представлені дві платіжні системи: “Приват24″ та Portmone.com

Щоб оплатити рахунок від “Полтаватеплоенерго” через “Особистий кабінет споживача”, необхідно здійснити 6 простих кроків:

Крок 1. Зайдіть на сайт “Полтаватеплоенерго”.

Крок 2. Зайдіть на сторінку сервісу “Особистий кабінет споживача” (http://abon.te.pl.ua/).

Крок 3. Увійдіть у сервіс.

Крок 4. У нижньому правому куті побачите, скільки маєте сплатити, і варіанти платіжних систем. Оберіть, наприклад, “Приват24”.

Крок 5. Введіть свій пароль та логін сервісу “Приват24”;

Крок 6. Натисніть кнопку “Підтвердити”.

Так само “Особистий кабінет” перенаправить користувача і на сайт платіжного сервісу Portmone.com. Увійшовши або зареєструвавшись у ньому, споживач має спершу обрати в розділі меню “Каталог послуг” пункт “Комунальні послуги”. Далі в поле пошуку слід ввести “Полтаватеплоенерго”, і система автоматично завантажить усі розрахункові реквізити підприємства. Споживачеві залишається тільки ввести номер особового рахунку та номер платіжної картки і натиснути кнопку “Оплатити”.

Крім перших двох платіжних систем, представлених в “Особистому кабінеті споживача”, послуги “Полтаватеплоенерго” можна оплатити і через сервіс EasyPay. Процес такий самий, як і в Portmone.com, необхідно просто уважно виконувати всі дії, які пропонує система.

Який би спосіб оплати не обрав споживач, головне, щоб він розраховувався за отримані послуги підприємства своєчасно та в повному обсязі. Адже відповідальне ставлення до розрахунків гарантує безперебійне отримання якісних послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води.

Із заборгованістю споживачів послуг підприємства в розрізі адрес житлових будинків та зазначенням переліку осель із найбільшими боргами можна ознайомитися у цілодобовому он-лайн сервісі “Мапа комерційного обліку” (http://te.pl.ua/gmap.html) офіційного сайту підприємства (http://te.pl.ua/). Дані на мапі відповідають стану розрахунків на початок цьогорічного опалювального періоду.

Система Orphus