Ви тут:
Комуналка Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

На Полтавщині розпочинається виплата житлових субсидій на опалювальний період, – ОДА

В жовтні розпочався опалювальний період. Житлова субсидія на оплату комунальних послуг з постачання теплової енергії, постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії для всіх видів опалення (централізованого, автономного та індивідуального) в опалювальний сезон розраховується з 16 жовтня.

Про це повідомили у Полтавській ОДА

“У зв’язку з цим органами соціального захисту населення області проведено перерахунки розмірів житлових субсидії з урахуванням послуги опалення. Органами соціального захисту населення області вся необхідна робота проведена самостійно без додаткового звернення громадян”, – про це повідомила Директор Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Людмила Корнієнко.

За жовтень поточного року житлові субсидії у грошовій формі призначено 161,0 тис. сімей (у грошовій готівковій формі – 134,9 тис., у грошовій безготівковій – 3,8 тис., 26,1 тис. сімей житлову субсидію визначено у розмірі ,,0” грн.). Крім того, 5,9 тис. сімей призначено субсидію на тверде паливо та скраплений газ. Загальна сума фінансування субсидій у жовтні складає 104,4 млн грн.

Виплата житлових субсидій у грошовій готівковій формі за жовтень поточного року буде проведена через банківські установи на початку листопада, через виплатні об’єкти АТ «Укрпошта» з 4 по 25 листопада. 

Житлові субсидії у грошовій безготівковій формі будуть перераховані надавачам послуг через АТ «Ощадбанк» до 18 листопада. Про стан розрахунків за житлово-комунальні послуги АТ «Ощадбанк» направить одержувачам субсидії СМС повідомлення. 

У листопаді поточного року розміри житлових субсидій будуть розраховані автоматично на повний опалювальний місяць, в тому числі сім’ям, розмір субсидії яким у жовтні визначено у розмірі «0» грн.

Сім’ї, які на сьогоднішній день не отримують субсидію, можуть звернутись до територіальних управлінь соціального захисту населення з відповідною заявою.

У сільській місцевості та у об’єднаних територіальних громадах заяви громадян з необхідними документами для призначення житлових субсидій приймаються уповноваженими особами селищних і сільських рад, об’єднаних територіальних громад, та передаються територіальним управлінням соціального захисту населення.

В умовах запровадження карантину з метою мінімізації ризиків зараження коронавірусною інфекцією радимо подати документи на призначення житлової субсидії у наступні способи:

1.    особисто звернутися до управління соціального захисту населення, залишивши заяву та декларації у дистанційній скриньці;

2.    направити поштою;

3.    скористатись електронним сервісом Мінсоцполітики

4.     через Центри надання адміністративних послуг, об’єднані територіальні громади, сільські (селищні) ради.

В умовах запровадження карантину актуальним є питання надання соціальних гарантій з використанням електронних сервісів.

Тому для оформлення житлової субсидії рекомендуємо скористатись он-лайн сервісом https://subsidii.mlsp.gov.ua .

Основною перевагою даного сервісу є те, що скористатись ним можливо цілодобово, кожного дня та не виходячи з дому.

 Як скористатися послугою онлайн:

  1. Перейти на веб-сайт Мінсоцполітики у розділ Е-сервіси/Субсидії або за посиланням: https://subsidii.mlsp.gov.ua.

  2. Авторизуватись в один із 3-х способів: за допомогою електронного підпису, за адресою електронної пошти або ідентифікацією BankID.

  3. Заповнити електронну форму заяви про призначення субсидії та декларації про доходи і витрати осіб.

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних.

У разі необхідності, в електронному сервісі можливо приєднати файл із сканованою копією документу (в pdf-форматі), а саме:

документи, що підтверджують фактичне місце проживання особи, відмінне від адреси реєстрації за адресою домогосподарства;

договір оренди житлового приміщення;

документи, що підтверджують факт надання особою соціальних послуг;

довідка про доходи, інформація про які відсутня в ДПС та Пенсійному фонді України;

документи що підтверджують факт перебування особи в складних життєвих обставинах.

  1. Підписати заяву електронним підписом та направити на розгляд.

Звертаємо увагу, у разі подання документів на призначення субсидії через електронний сервіс без використання електронного підпису вам необхідно буде особисто звернутись до територіального управління соціального захисту населення аби власноруч підписати документи.

Працівники органу соціального захисту населення зв’яжуться з вами, для узгодження дати і часу вашого візиту.

При виникненні питань соціального захисту населення рекомендуємо звертатися на телефон обласної гарячої лінії 0-800-500-620.

Система Orphus