Ви тут:
Культура Суспільство Україна 

Мода на літературу: в Україні завершують розробку стратегії промоції читання

В Україні розробка стратегії промоції читання виходить на фінішну пряму. 

На своїй сторінці у Facebook міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко повідомив важливі пункти стратегії, яким чином планують підвищувати кількість читачів.

 Мода та звичка:

– Підняття соціального статусу читання;

– Формування звички читання з дитинства;

– Поширення моди на літературу;

– Збільшення кількості щомісячних читачів;

– Зниження планки головного бар’єру читання – відсутності мотивації.

 Широта асортименту та комфортна доступність:

– Розширення асортименту;

– Створення сучасних культурних хабів;

– Оновлення книжок в бібліотеках та відмова радянських наративів;

– Формування у населення сприйняття бібліотеки як місця для приємного та корисного дозвілля.

 Імідж та культурна дипломатія:

– Присутність на світових книжкових виставках;

– Сприяння виходу наших авторів у книжковий міжнародний ринок;

– Збільшення кількості згадок у медіапросторі та оффлайн;

– Інвестиції у креатив, що заохочував би читати;

– Запуск програми підтримки перекладів з української на інші мови світу.

Співраця з бізнесом: мотивувати запускати власні корпоративні проекти, які пов’язані з читанням у рамках соціальної відповідальності бізнесу.

Система Orphus