Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Крюківський вагонобудівний завод відправив білоруському замовникові півторатисячний мінераловоз

За два останніх роки зі стапелів Крюківського вагонобудівного заводу покотилося в Білорусь 1500 мінераловозов.

Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) відправив до Білорусі 50 вагонів для перевезення мінеральних добрив із заключною контрактної партії для відкритого акціонерного товариства «Білоруськалій». З усіх вагонів-близнюків відрізнявся один, на якому працівники КВБЗ проставили символічну напис «1500 вагонів».

«З цією компанією, яка сьогодні є одним з найбільших виробників і експортерів калійних добрив в світі, наше підприємство пов’язує п’ятнадцятирічна співпраця. Білоруськалій – динамічна компанія, яка стрімко розвивається, нарощує обсяги виробництва мінеральних добрив. Для перевезення продукції, що випускається підприємству потрібна надійна і потужна техніка, тому воно дбає про те, щоб його транспортний парк відповідав власним потребам і вимогам часу, ретельно вивчає пропозиції виробників залізничних вагонів для його регулярного поповнення та оновлення », – розповіли нам в прес-службі українського підприємства.

Сталеві сляби стали найпопулярнішим вантажем в Маріупольському торговому порту Україна може повністю забезпечити себе ураном і вуглеводнями – Роман Опімах. У 2005 році Крюківський вагонобудівний вже мав досвід по виготовленню сучасних мінераловозов, тому був одним з кандидатів на поставку цієї залізничної техніки. Тоді підприємство реалізувало різним замовникам 550 вагонів цієї моделі.

У другій половині 2005-го КВБЗ підписав контракт з Білоруськалій. Замовник тоді вибрав вдосконалену модель – 19-7017-01. І протягом 2005-2009 років КВБЗ поставив в Білорусь 610 цих вагонів.

Після багаторічної перерви в 2018 році підприємства відновили співпрацю, і білоруський замовник уклав з КВБЗ договір на поставку 1000 вагонів для перевезення мінеральних добрив нової розробки вагонобудівників – моделі 19-7017-05.

«Хочеться сподіватися, що співпраця ВАТ« КВБЗ »з відомою білоруською компанією буде мати не менше змістовне продовження. Принаймні її представники вже цікавляться, чи не планує наш завод виготовляти мінераловози зі збільшеними навантаженням на вісь і вантажопідйомністю. Сумнівів у тому, що інженери Крюківського вагонобудівного виконають будь-яке побажання замовника, немає. Були б замовлення, а виробничого потенціалу і бажання працювати заводу вистачить , – підкреслили в КВБЗ.

фото ілюстраційне

Система Orphus