Діти у віці 5 і 6 років потребують різних підходів за тривалістю навчання, – Шкарлет про 12-річну школу
Очільник Міністерства освіти і науки України Сергій Шкарлет у своєму Teleram-каналі прокоментував питання організації 12-річного шкільного навчання, починаючи з 5-ти років.
Він зазначив, що свідомо розпочав суспільний діалог на цю тему. У разі підтримки передбачено розроблення відповідних до віку дітей освітніх і навчальних програм, повідомляють у пресслужбі Міносвіти.
“Закінчення шкільного навчання у 18-19 років (за умов 12-ти класів) не є ключовим аргументом у цій дискусії. Хибно стверджувати, що Україна боїться вчити дітей довго чи багато, хоча саме так деякі “політичні фахівці” від освіти й взялися трактувати розпочате обговорення”, – написав Сергій Шкарлет.
Нагадаємо, у Міносвіти розпочали дискусію щодо термінів навчання у школах. За словами очільника освітнього відомства, у деяких країнах ЄС навчання розпочинають у 5 років і закінчують у 17-річному віці.
Очільник МОН також аргументував доцільність змін у системі загальної середньої освіти:
- наступність дошкільної та початкової ланок освіти;
- чим раніше починається освоєння дитиною корисних навичок, розвиток здібностей, тим успішнішою ця дитина стає в дорослому житті;
- сучасні діти розвиваються набагато швидше, і значну роль у цьому відіграє шалений темп розвитку інформаційних технологій.
Сергій Шкарлет також наголосив, що 5-річні та 6-річні діти потребують різних підходів і компетенцій за формою й тривалістю навчання та дозвілля.
“Це дорого”, – кажуть експерти. Але наші діти не гірші за тих, хто навчається в більш розвинених країнах, і тому аргументи на користь “економії” вважаю недоцільними. Моє завдання – знайти можливості та підтримку”, – додав Сергій Шкарлет.
Читайте також: “Не йдеться про те, що діти в 5 років мають сісти за парти”: Шкарлет про організацію 12-річного навчання у школах
Він також підкреслив, що обговорення питання організації 12-річного шкільного навчання, починаючи з 5-ти років, відбувається за участю батьків, освітян, психологів, педіатрів. А отже, наближаємося до єдиної концепції розвитку шкільної освіти й розроблення Освітнього кодексу.