Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

“Зараз слідкуємо, як нові депутати та голови ОТГ виконуватимуть передвиборчі обіцянки підприємцям”, – Вадим Штефан

Після оголошення результатів виборів, яке відбудеться 6 листопада, в Аналітичному центрі “Бюро економічних та соціальних досліджень” будуть ретельно спостерігати за виконанням обіцянок, які під час передвиборчої кампанії давали кандидати полтавським підприємцям.

Про це сказав керівник АЦ «Бюро економічних та соціальних досліджень Вадим Штефан в інтерв’ю ОКІА “Новини Полтавщини”.

“Зараз ми дивимося, хто з кандидатів дійсно готовий працювати. Сподіваюся, що те, про що ми говорили під час публічних зустрічей, буде підтверджене конкретними діями в окремих органах місцевої влади. А ми маємо фіксовані докази обіцянок: аудіо- та відеозаписи. Тож будемо нагадувати, що обіцяли кандидати до органів місцевого самоврядування”, – сказав він.

Читайте також: У Полтаві дебатували про проблеми і перспективи розвитку підприємництва

Вадим Штефан розповів, що протягом липня-жовтня у Полтавські області Аналітичний центр «Бюро економічних та соціальних досліджень” реалізовував спільну адвокаційну кампанію щодо просування пріоритетів малого та середнього бізнесу напередодні місцевих виборів. Цій кампанії надав сприяння Міжнародний центр “Сприяння приватному підприємництву” (київське його представництво). Крім Полтавської області, подібний проєкт реалізувався у Закарпатській, Львівській, Харківській, Івано-Франківській, Сумській та Миколаївській областях.

Читайте також: Миргородські підприємці скаржаться на складність процедури бюджетних закупівель

“Особливістю Полтавського, нашого проєкту, є те, що ми зосередилися на рівні всього регіону і працювали з підприємцями по всій території області. Заходами проєкту були охоплені, як Полтава, так і 4 адміністративні райони: Лубенський, Миргородський та Кременчуцький”, – зазначив керівник АЦ «Бюро економічних та соціальних досліджень.

Читайте також: У Полтаві розмістили банери з вимогами бізнесу до місцевої влади

Мета даного проєкту – достукатися до кандидатів у депутати та на голови ОТГ і міст, щоб вони включили вимоги бізнесу, малого та середнього підприємництва, до передвиборчих програм і почали працювати над поліпшенням середовища для розвитку бізнесу у своїх громадах.

Для цього представники аналітичного центру проводили опитування керівників формальних та неформальних бізнес асоціацій, проводили фокус- групові дослідження та онлайн анкетування. На підставі цього склали понад 20 питань щодо проблем розвитку малого ті середнього бізнесу на Полтавщині. З них аналітики виокремили 5 ключових вимог:

1. Забезпечити професійне навчання кадрів для бізнесу.
2. Антикорупційна експертиза адміністративних послуг.
3. Фінансування програм створення робочих місць.
3. Регіональний бізнес- омбудсмен.
4. Розвиток підприємництва – стимул праці чиновника.

Також в рамках проєкту проводили засідання круглого столу, теледебати за участі представників різних політичних сил, виготовили та поширювали демонстраційний друкований матеріал, розміщували вуличну рекламу.

Адвокасі-кампанія впроваджується за підтримки Центру міжнародного приватного підприємництва (СІРЕ). Окремі думки, висловлені в матеріалах кампанії, відображають особисту позицію авторів і можуть не збігатися з поглядами Уряду США та Центру міжнародного приватного підприємництва (СІРЕ)

Система Orphus