Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

З рахунками за вересень можна ознайомитись в “Особистому кабінеті споживача”, – Полтаватеплоенерго

Щомісяця, в перших числах, “Полтаватеплоенерго” проводить нарахування за отримані в попередньому розрахунковому періоді послуги. Так, з платіжками за вересень можна ознайомитись в “Особистому кабінеті споживача”, це один з найзручніших способів дистанційного керування особовим рахунком, які пропонує підприємство.

І він буде особливо корисним для тих відповідальних споживачів, які прагнуть розраховуватись за отримані послуги, не чекаючи, поки платіжки надійдуть до них поштою, повідомляють у пресслужбі підприємства.

Отримані від споживачів кошти “Полтаватеплоенерго” спрямовує на оплату енергоносіїв, на проведення капітальних та поточних ремонтів.

Однак, на жаль, далеко не всі споживачі підприємства своєчасно оплачують рахунки. Протягом карантину рівень оплати послуг “Полтаватеплоенерго” знизився до критичного рівня. Через брак обігових коштів підприємство змушене було переходити на 4-денний робочий тиждень і зараз також не в змозі своєчасно розраховуватися з постачальниками за енергоносії, а це напередодні початку опалювального періоду(!) створює загрозу повної зупинки виробничих потужностей підприємства, а отже, і припинення надання послуг його споживачам. 

“Багато споживачів сприймає карантин як звільнення від оплати житлово-комунальних послуг, але це не так. На законодавчому рівні дійсно гарантується, що в разі несвоєчасної оплати рахунків за “комуналку” протягом карантинного періоду і ще впродовж місяця після нього до споживачів не буде застосовано жодних штрафних санкцій (пені, припинення надання послуг тощо). Однак це не означає, що віднині оплачувати послуги “Полтаватеплоенерго” не потрібно. Карантин скінчиться, а борги залишаться. Тому просимо відповідально ставитися до питань розрахунків і своєчасно оплачувати спожиті послуги”, – йдеться у повідомленні.

Підприємство створило всі умови, щоб споживачі могли, не наражаючи себе на небезпеку, розраховуватися за отримане теплопостачання прямо з дому, і пропонує кілька електронних платіжних систем на вибір:

“Приват24”;

Portmone.com;

EasyPay.

 

Система Orphus