Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Якщо до 20 жовтня поштою не надійшов паперовий рахунок, споживачам варто повідомити про це на підприємство, – Полтаватеплоенерго

На адресу підприємства продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на періодичну відсутність чи несвоєчасність доставки рахунків на оплату послуг з теплопостачання до поштових скриньок за адресами їх проживання. 

Нагадаємо, з травня 2015 року щомісячну доставку рахунків на оплату послуг теплопостачання здійснює УДППЗ “Укрпошта”.

У зв’язку з цим абонентська служба підприємства проводить постійний моніторинг та контроль доставки споживачам паперових рахунків, повідомляє пресслужба підприємства.

“Звертаємося до вас, шановні наші споживачі, з проханням: якщо до 20 жовтня цього року ви не отримали рахунка за послуги підприємства, отримані впродовж вересня, або в майбутньому потрапите в ситуацію, коли до 20-го числа місяця, наступного за звітним, на вашу адресу не надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства, — не будьте байдужими і повідомте про цей факт до абонентської служби підприємства”, – йдеться у повідомленні.

Це можна зробити будь-яким чином:

— за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства te.pl.ua:

   — “Надіслати нам листа”;

   — “Особистий кабінет споживача”.

— надіславши електронного листа на адресу поштової скриньки info@pte.poltava.ua.

“Звертаємо вашу увагу, що повідомлення обов’язково має містити вашу повну адресу, контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг”, – повідомляє на підприємстві.

Для щомісячного отримання рахунків на оплату послуг на персональну електронну скриньку необхідно стати користувачем цілодобового on-line сервісу “Особистий кабінет споживача” та встановити відповідні налаштування профілю у розділі “Редагувати профіль”. Ця послуга діє незалежно від традиційного способу доставки щомісячних рахунків. 

Система Orphus