Ви тут:
Р Суспільство 

Як телевізор в кімнаті очікування покращує взаємодію з пацієнтом?

Сьогодні в приватних клініках широко використовуються сучасні технології. Це стосується не лише процесу лікування, а й запису на прийом, огляду пацієнта тощо. Однак кімната очікування може не встигати за нововведеннями. Багато лікарів досі використовують буклети для інформування відвідувачів, а єдиною розвагою є старі журнали.

Через це очікування прийому стає більш стомлюючим та старомоднім. Створити комфортнішу атмосферу дозволяє телевізор плазма. З ним пацієнти будуть спокійніше переносити бездіяльність, що позитивно вплине і на їхню поведінку під час прийому в лікаря.

Інше сприйняття очікування

Відтворення інформаційного та розважального контенту допомагає відвідувачам відчувати, що час минає швидше. 30 хвилин минають як 15. Відвідувачі можуть розважатися відео, а не поглядати на стрілки годинника кожні кілька секунд.

Зменшення тривожності

Люди нервують перед прийомом у лікаря – це цілком нормально. Але бажано зменшити рівень стресу – це полегшує огляд, терапевтичні процедури, дозволяє більш точно виміряти артеріальний тиск тощо. Лікареві значно зручніше та швидше працювати з розслабленим пацієнтом.

Корисна інформація для відвідувачів

Телевізор може відтворювати не лише розважальний, а й інформаційний контент. Наприклад, через нього пацієнти отримують поради щодо:

  • профілактики захворювань;
  • правильного харчування;
  • вибору ліків і т.п.

Нагадуйте про важливість вакцинації, розповідайте про нові послуги клініки, транслюйте короткі інтерв’ю лікарів… Усе це допомагає людям краще стежити за здоров’ям.  

Взаємодія з персоналом

Телевізор дозволяє представити команду клініки у цікавому вигляді. Ви можете створювати інформаційні ролики про працівників закладу, транслювати короткі інтерв’ю, показувати слайди з робочими моментами лікарів. Це сприяє укріпленню хороших відносин між працівниками лікарні та пацієнтами. Підвищується рівень довіри, відвідувач сприймає медика спокійніше та може спілкуватися з ним відвертіше навіть під час першого візиту.

Менше навантаження на персонал

Телевізор забезпечує отримання ключової інформації щодо правил прийому лікарів, розкладу роботи кабінетів тощо. Відвідувачам не потрібно запитувати про все це працівників клініки. У персоналу з’являється більше вільного часу, який вони можуть витратити на виконання своїх безпосередніх обов’язків.

Наявність великого телевізору в кімнаті очікування клініки сьогодні є не чимось особливим, а цілком звичною річчю. Тож не відставайте від тренду, аби полегшити життя пацієнтам та покращити репутацію клініки.

Система Orphus