У полтавському університеті психологічна служба запустила чат-бот підтримки для студентів
Студент групи 402-ЕМ Навчально-наукового інституту фінансів, економіки та менеджменту Богдан Похідня розробив спеціальний чат – бот для психологічної служби університету @NUPP Psychological Support.
Студенти Національного університету “Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка” можуть звертатися за безкоштовною психологічною підтримкою, обравши найзручніший формат для спілкування з практичним психологом університету – особиста зустріч, тестові повідомлення у Viber, Telegram, інших соціальних месенджерах, телефонним чи відеозв’язком, повідомляють у пресслужбі навчального закладу. Це ще один сервіс університету для студентів – уже функціонує чат – бот, де студенти дізнаються розклад навчальних занять.
“Якщо ви невпевнені у власних силах, страждаєте від нападів тривожності, не можете впоратися з негативними емоціями, звертайтеся за допомогою до психологічної служби університету. Спеціально створений чат-бот допоможе подолати власну сором’язливість і страх бути не почутими, уникнути непорозуміння з дорослими та однолітками. Для зручності психологічні консультації надаватимемо через дуже доступний сервіс, адже студенти чимало часу проводять у смартфонах і формат особистих зустрічей не для всіх підходить”, – прокоментувала практичний психолог Національного університету “Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка” Вікторія Даценко.
Для користування чат-ботом здійсніть шість нескладних дій:
1. Встановіть та зареєструйтесь в месенджері Telegram. Для цього оберіть країну зі списку, введіть свій номер телефону і введіть код-підтвердження, який прийде в СМС-повідомленні. У спеціальні поля напишіть ім’я або нікнейм та натисніть галочку підтвердження. Запустіть додаток.
2. Підпишіться на канал університету – https://t.me/poltava_polytechnic.
3. Підпишіться на бота – набирайте в пошуку @NUPP Psychological Support і натисніть “Розпочати”.
4. Опишіть своє питання чи проблему у рядку “Ваш запит (проблема)”.
5. Виберіть найзручніший формат для спілкування у рядку “Обрати соціальну мережу для консультацій”. Конфіденційність, можливість відверто поговорити про проблеми та отримані негативні емоції, сприятлива атмосфера гарантовані!
6. Надішліть власний телефонний номер для встановлення контакту – на телефон психолога надійде сповіщення з отриманою інформацією. З вами зв’яжуться найзручнішим способом та нададуть необхідну допомогу.