Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

На час проведення нарахувань “Особистий кабінет споживача” призупиняє роботу, – Полтаватеплоенерго

Поки абонентська служба підприємства формуватиме платіжки за послуги, отримані впродовж жовтня, доступ до “Особистого кабінету споживача” буде призупинено.

Через стрімке погіршення епідеміологічної ситуації та на період віднесення міста Полтава до червоної карантинної зони абонентська служба “Полтаватеплоенерго” тимчасово не проводить прийому споживачів. Проте підприємство продовжує працювати в штатному режимі і надає споживачам послуги з централізованого постачання гарячої води. Тому традиційно на початку місяця фахівці абонентської служби на основі переданих споживачами показників підбивають підсумки обсягів спожитих ними послуг та проводять нарахування. Через це робота “Особистого кабінету споживача” призупиняється, повідомляють у пресслужбі підприємства.

Чому “Особистий кабінет споживача” не працює в період нарахувань?

Цілодобовий он-лайн сервіс “Особистий кабінет споживача” дає змогу користувачам контролювати свій особовий рахунок: передавати показники, бачити суми нарахувань та оплат, переглядати платіжки за розрахунковий місяць, замовляти їх доставку на електронну скриньку та ще багато іншого.

Цей сервіс безпосередньо пов’язаний з абонентською базою “Полтаватеплоенерго” і синхронізується з нею в період нарахувань. У цей час фахівці підприємства користуються внесеними в нього показниками лічильників, а за підсумками нарахувань розміщують у ньому рахунки за місяць та вносять інформацію про рух фінансів на кожному особовому рахунку зареєстрованих користувачів: стан рахунку на початок місяця (переплату чи борг), розмір нарахувань та підсумкову суму до сплати. Подеколи це займає немало часу, тому щоразу, коли “Особистий кабінет” відновлює свою роботу, підприємство повідомляє про це на своєму офіційному сайті, на сторінках у соціальних мережах та каналах у месенджерах.

Перейти до вмісту