Ви тут:
Спорт Суспільство 

Формула-1: Хемілтон здобув історичну перемогу у Німеччині

Гонщик Mercedes Люїс Хемілтон здобув рекордну 91-у перемогу на трасі Нюрбургрингу в рамках Гран Прі Айфеля.

Тепер Хемілтон зрівнявся за перемогами з Міхаелем Шумахером.

Як повідомляє f1-ukraine, гонщик Mercedes Люїс Хемілтон здобув рекордну 91-у перемогу на трасі Нюрбургрингу в рамках Гран Прі Айфеля. Тепер Хемілтон зрівнявся за перемогами з Міхаелем Шумахером.

Погода знову не радувала пілотів, адже хоча була сонячною, проте повітря прогрілось лише до 9 градусів. Температура треку була 19 градусів. За таких умов більшість гонщиків стартувала вже на випробуваній гумі Soft, адже Medium та Hard команди майже не встигли протестувати в п’ятницю.

На старті Хемілтон спробував обійти Боттаса й, здавалось, це вдалось зробити в першому повороті, але правильна траєкторія фіна дозволила йому повернути першу позицію та пізніше навіть зробити невеликий відрив.
Ферстаппен та Леклер зберегли позиції, в той час як Ріккардо зміг пройти Албона й за кілька кіл почав насідати на пілота Ferrari.

В хвості пелотону Хюлькенберг за одне коло прорвався з останнього місця та став 17-м.

Феттель, який стартував на Medium, як пілоти AlphaTauri та Грожан, програв одне місце на старті гонщику з партнерської команди Alfa Romeo – Джовінацці. (І як виявилось це стало вирішальним на фініші).

На 8-му колі Red Bull зробила свій перший крок у стратегічній боротьбі й закликала Албона за Medium. Хоча Soft гонщика досить швидко деградувати після перегальмування на першому колі й болід почав вібрувати.

Тим часом на 9-му колі Ріккардо зміг обійти Леклера завдяки розгону з DRS та обійшов його в перших двох поворотах.

Наступним у бокси заїхав Леклер, який перейшов на Medium, в той час як його напарник Феттель змушений був змінити свій «Медіум» на Hard після невдалої спроби обігнати Джовінацці.
Пізніше Феттель став «винуватцем» ще одного інциденту. Райкконен теж спробував обійти Рассела в першому повороті, й не втримав свій болід та «вибив» Williams, який пізніше зупиняється та викликає віртуальний автомобіль безпеки. Згодом Кімі за це отримав 10-секундний штраф.
Боттас тим часом почав втрачати темп і його обходить Хемілтон на 15 колі. Піт-стоп нічим не допоміг фіну й він виїхав позаду топ-3. За кілька кіл команда закликає Валттері в бокси, де він й завершує гонку.

Таким чином, Хемілтон втратив основного суперника й, до речі, встиг до цього зробити майже «безкоштовний» піт-стоп під час віртуального сефеті-кара.

Після 21 кола, коли стало зрозуміло, що дощ так й почне суттєво вливати на гонку, гонщики почали вибудовувати свою остаточну стратегію на гонку. Хемілтон почав показувати найкращі кола й відриватись від Ферстаппена та Норріса, який вийшов до третю позицію.

Наступною втратою в гонці став схід Естебана Окона, який пожалівся на роботу коробки передач. Все це відбулось на очах генерального директора Renault Лука де Мео, який прибув на етап Ф1.

Але вже за коло сходить й Албон, який ще раз пошкодив свій болід при атаці на болід сестринської AlphaTauri. Проте причиною зупинки в боксах стала все ж силова установка.
На 50-му колі відбувся рестарт, проте попри щільний порядок гонщиків змін у пелотоні майже не відбулось. Хемілтон та Ферстаппен втримали позиції, а Ріккардо витримав атаки Переса. Сайнс, Гаслі та Леклер розташувались перед Хюлькенбергом, який обійшов Грожана.

Хемілтон здобув 91-у перемогу в кар’єрі й зрівнявся за цим показником із Міхаелем Шумахером. Проте Ферстаппен все ж зміг забрати очко за найшвидше коло в гонці. Ріккардо ж фінішував третім й це вперше для Renault з Гран Прі Малайзії 2011 року й австралійця з Гран Прі Монако 2018 року.

Тепер генеральному директору Renault доведеться приїздити на кожне Гран Прі. А керівнику команди Renault доведеться виконати парі, яке він тепер програв Ріккардо – набити обране австралійцем тату.

Феттель опинився за межею топ-10 й не зміг випередити Джовінацці й не забрав в нього другий заліковий бал у сезоні.

Система Orphus