Ви тут:
Спорт Суспільство 

Формула-1: Хемілтон побив історичний рекорд Шумахера

Гонщик Mercedes виграв гонку Гран Прі Португалії та здобув 92-у перемогу в кар’єрі Ф1, чим перевершив рекорд Міхаеля Шумахера.

Як повідомляє f1-ukraine, перед стартом стало відомо, що прогноз погоди правдиво призначив дощ й вже на розігрівальному колі були помітні перші краплі.

На старті Хемілтон спокійно пішов у відрив, а Ферстаппен обійшов Боттаса, проте лише на кілька поворотів. Фін незабаром повернув собі другу позицію, а нідерландця почав атакувати й пройшов Перес. Майже пройшов.

Болід Red Bull підчепив заднє ліве колесо Racing Point й відправив мексиканця на узбіччя.
Далі дощ посилився й Хемілтон, який стартував на Medium, почав втрачати зчеплення або впевненість у машині й просто пропустив Боттаса вперед, а потім й Сайнса.

Проте Сайнсу цього було мало й він вирішив скористатися «невпевненістю» Мерседесів й вивів свій McLaren в лідери гонки (до речі, вдруге цього сезону).

Однак, дощ не посилився й траса почала покращуватись, як швидкість Боттаса та Хемілтона.
Варто відмітити й стартовий прорив Райкконена, який просто влетів на деякий час на шосте місце, скориставшись дощем та розворотом Переса. При старті з 16-го місця, відіграти 10 місць на старті – це солідний темп для Alfa Romeo. Проте й Кімі теж не прогадав, адже стартував на Soft (єдиний у другій десятці).

Згодом гонщики на Soft почали страждати від деградації шин й цим, звісно, скористалися ті, хто стартував на Medium.

Сайнс (на Soft) поступився своєю позицією Леклеру на Medium, а Ферстаппен до 15 кола вже програвав 10 секунд лідеру й жалівся на «мертву» ліву передню гуму.
На 19-му колі Стролл спробував обігнати Норріса після довгої стартової прямої, але гонщики не поділили поворот й обидва пошкодили аеродинамічні елементи, а канадець ще й шини. Після позапланового піт-стопа, обидва стали останніми в пелотоні, а Стролл ще й отримав п’ятисекундний штраф.

Вже колом пізніше Хемілтон в тому ж місці обійшов за допомогою DRS Боттаса й почав відриватися.

Ферстаппен першим із топ-3 пішов у бокси на 24 колі й перейшов на Medium. В той час, як Феттель на 28-му колі взув свою Ferrari у Hard, як Стролл й Норріс до цього.

Всередині гонки стюарди почали «роздавати» штрафи й за порушення меж треку. За одне порушення було попередження, за два чорно-білий прапор, за три – «5 секунд». Першою жертвою став – Стролл, чим забезпечив собі вже 10-секундний загальний штраф. Пізніше «5 секунд» отримали Грожан й Квят.

На 35-му колі Перес зміг повернутися у топ-5 після видовищної боротьби за місце з Оком. В цей же час Леклер перейшов на шини Hard та опинився лише в трьох секундах перед мексиканцем.

Лідер гонки Хемілтон заїхав у бокси на 41-му колі й отримав Hard й Боттас просив команду поставити йому Soft, але все одно побачив на своєму боліді «білі» шини.

Після цього відрив британця почав лише збільшуватись й у топ-4 вже не відбулось змін до фінішу: Хемілтон, Боттас, Ферстаппен та Леклер.

Проте Окон, який протримався на Medium до 54 кола без піт-стопа все ж був змушений змінити гуму й цим дозволив повернутися на 5-е місце Пересу. На відміну від свого напарника, Стролл завершив свою гонку в боксах, де зупинився через отримані пошкодження.
Окон після виїзду з боксів став восьмим й очолив щільну групу з пілотів: Ріккардо, Феттель та Райкконен, які розіграли між собою останні місця. Однак боротьби в цій групі не вийшло, особливо після помилки Феттеля, який втратив шанс випередити Ріккардо.

Перед Оконом же на останніх колах почалась справжня боротьба за 5-е місце. Перес на Soft почав втрачати темп й Гаслі з другої спроби обійшов гонщика Racing Point, як Сайнс зробив це ж колом пізніше.

Хемілтон же довів гонку до переможного фінішу й здобув 92-у перемогу в кар’єрі Ф1, чим перевершив рекорд Міхаеля Шумахера й встановив новий.

 

Система Orphus