Абонентська служба “Полтаватеплоенерго” призупиняє прийом споживачів
У зв’язку різким погіршенням епідеміологічної ситуації, пов’язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, та віднесенням міста Полтави до “червоної” карантинної зони, з понеділка, 19 жовтня, абонентська служба “Полтаватеплоенерго” тимчасово призупиняє прийом споживачів.
Упродовж дії у місті карантинних обмежень, які передбачені для “червоної” карантинної зони, “Полтаватеплоенерго” та його абонентська служба працюватимуть у штатному режимі, але дистанційно щодо взаємодії зі споживачами.
Про відновлення прийому споживачів абонентською службою “Полтаватеплоенерго” повідомлять додатково.
Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків споживачі можуть в робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби: (0532) 510-455.
Для отримання консультації фахівців підприємства радять скористатися доступними каналами електронного зв’язку:
— без реєстрації — через сервіс “Надіслати нам листа”;
— з реєстрацією — через сервіс “Особистий кабінет споживача”;
— відправивши електронного листа на адресу [email protected].
Телефони аварійно-диспетчерської служби та інформаційно-довідкової лінії працюють у штатному режимі.
Нагадаємо, “Полтававодоканал” припиняє прийом абонентів.