Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Абонентська служба “Полтаватеплоенерго” призупиняє прийом споживачів

У зв’язку різким погіршенням епідеміологічної ситуації, пов’язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, та віднесенням міста Полтави до “червоної” карантинної зони, з понеділка, 19 жовтня, абонентська служба “Полтаватеплоенерго” тимчасово призупиняє прийом споживачів.

Упродовж дії у місті карантинних обмежень, які передбачені для “червоної” карантинної зони, “Полтаватеплоенерго” та його абонентська служба працюватимуть у штатному режимі, але дистанційно щодо взаємодії зі споживачами.

Про відновлення прийому споживачів абонентською службою “Полтаватеплоенерго”  повідомлять додатково

Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків споживачі можуть в робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби: (0532) 510-455.

Для отримання консультації фахівців підприємства радять скористатися доступними каналами електронного зв’язку

без реєстрації — через сервіс “Надіслати нам листа”;

з реєстрацією — через сервіс “Особистий кабінет споживача”;

— відправивши електронного листа на адресу [email protected].

Телефони аварійно-диспетчерської служби та інформаційно-довідкової лінії працюють у штатному режимі.

Нагадаємо, “Полтававодоканал” припиняє прийом абонентів.

Перейти до вмісту