Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Збільшення комунального транспорту та облаштування велоінфраструктури: у Полтаві розповіли про свій шлях до міської мобільності

Представники міської влади Полтави взяли участь у телемості “Як досягти сталої міської мобільності і зробити українські міста комфортними?”. Зокрема, секретар Полтавської міської ради Олександр Шамота, заступник міського голови Полтави Олексій Чепурко, директор КО “Інститут розвитку міста” Юрій Левченко та радник з питань діяльності виконавчих органів при виконавчому комітеті ПМР з питань велоінфраструктури Роман Широких поспілкувалися з своїми колегами з інших міст щодо налагодження комфортного пересування містом.

“Ми відновили роботу комунального підприємства “Центральна диспетчерська служба”, яка почала контролювати діяльність як приватного, так і комунального перевезення. Наразі у нас 9 приватних перевізників. Це дає змогу демонополізувати ринок. Ми також зрозуміли, що комунальне підприємство може конкурувати з приватним лише після оновлення рухомого складу. Тому придбали 20 нових автобусів. Хоча для міста цього замало. Щодо електротранспорту, то ми відновили співпрацю з Європейським банком реконструкції та розвитку, дійшли до підписання угоди. На сьогодні, за цією кредитною угодою, ми вже отримали перші 10 нових тролейбусів. Згідно з графіками, до кінця року отримаємо ще 30”, – розповів Олексій Чепурко.

Тож частину зношеного рухомого складу планують замінити новим. Також значна частина тролейбусів додатково вийде на лінії. Завдяки цьому планують зменшити час очікування на зупинках. У місті працюють над тим, щоб суттєво збільшити частку комунального транспорту. Це, переконане керівництво, допоможе краще контролювати пасажирські перевезення. Особливо дане питання важливе в умовах карантину.

“Очікуємо, що нова кількість електротранспорту дещо витіснить перевізників, які здійснюють перевезення на основних пасажиропотоках. Тож засилля невеликих маршруток буде менше. На наступний рік ми додамо достатньо серйозний маршрут електротранспорту, який зв’яже три мікрорайони з центральною частиною міста”, – додав заступник міського голови Полтави.

Також в Полтаві вже цього року планують встановити близько 40 зупинок громадського транспорту. Перші розпочнуть встановлювати вже через тиждень. Це сучасні павільйони з інформаційним табло, Wi-Fi,відеоспостереженням.

Секретар Полтавської міської ради Олександр Шамота відзначив, що пандемія коронавірусу для полтавців також стала поштовхом для розвитку велоінфраструктури.

“З цього року ми активно почали розбудовувати велоінфраструктуру. Чимало людей саме весною пересіли на велосипеди. Мені, щоб доїхати з одного кінця міста в інший, на велосипеді достатньо 30 хвилин і це не свідчить про те, що місто маленьке. Воно просто компактне. Хоча у нас є питання також культури велосипедистів та автомобілістів”, – відзначив Олександр Шамота.

У свою чергу Роман Широких зауважив, що Полтава лише на початку шляху щодо розвитку велосипедного пересування містом.

“У Полтаві не було велосипедної інфраструктури. Лише по вулиці Яківчанська була одна велосмуга на половину від Дендропарку до вулиці Спартака. Також були намагання зробити велопішохідну частину по вул. Маршала Бірюзова…На цьому вся й інфраструктура. Наразі нові проекти організації дорожнього руху вже погоджені”, – повідомив він та висловив сподівання, що незабаром полтавці таки зможуть вільно пересуватися містом на велосипедах.

 

Система Orphus