Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

З платіжками за серпень від “Полтаватеплоенерго” можна ознайомитись в “Особистому кабінеті споживача”

Щомісяця, в перших числах, “Полтаватеплоенерго” проводить нарахування за отримані в попередньому розрахунковому періоді послуги. Так, з платіжками за серпень можна ознайомитись в “Особистому кабінеті споживача”.

Це один з найзручніших способів дистанційного керування особовим рахунком, які пропонує підприємство. І він буде особливо корисним для тих відповідальних споживачів, які прагнуть розраховуватись за отримані послуги, не чекаючи, поки платіжки надійдуть до них поштою, повідомляє пресслужба “Полтаватеплоенерго”.

Отримані від споживачів кошти підприємство спрямовує на оплату енергоносіїв, на проведення капітальних та поточних ремонтів, а це особливо актуально в міжопалювальний період, коли фахівці підприємства готують теплове господарство до наступного опалювального сезону.

“Однак, на жаль, далеко не всі споживачі “Полтаватеплоенерго” своєчасно оплачують рахунки від підприємства. Протягом карантину рівень оплати послуг  знизився до критичного рівня. Через брак обігових коштів підприємство змушене було перейти на 4-денний робочий тиждень і вже не в змозі своєчасно розраховуватися з постачальниками за енергоносії, а це створює загрозу повної зупинки виробничих потужностей підприємства, а отже, і припинення надання послуг його споживачам“, – йдеться у повідомленні.

Багато споживачів сприймає карантин як звільнення від оплати житлово-комунальних послуг, але це не так. На законодавчому рівні дійсно гарантується, що в разі несвоєчасної оплати рахунків за “комуналку” протягом карантинного періоду і ще впродовж місяця після нього до споживачів не буде застосовано жодних штрафних санкцій (пені, припинення надання послуг тощо).

“Однак це не означає, що віднині оплачувати послуги “Полтаватеплоенерго” не потрібно. Карантин скінчиться, а борги залишаться. Тому просимо відповідально ставитися до питань розрахунків і своєчасно оплачувати спожиті послуги”, – повідомляють у підприємстві.

Підприємство створило всі умови, щоб споживачі могли, не наражаючи себе на небезпеку, розраховуватися за отримане теплопостачання прямо з дому, і пропонує кілька електронних платіжних систем на вибір:

“Приват24”;

Portmone.com;

EasyPay.

 

поширити новину: