Ви тут:
Освіта Суспільство Україна 

В Україні готуються до запуску НУШ у 5-9 класах

Реформа Нової української школи – це одна з ключових реформ Міністерства, яка реалізується також завдяки всебічній підтримці міжнародних партнерів. На цьому наголосив т.в.о. Міністра освіти і науки України Сергій Шкарлет під час зустрічі з керівником програм співробітництва ЄС в Україні Стефаном Шльойнінгом (Представництво ЄС в Україні).

Про це пише пресслужба Міністерства освіти і науки України.

“У серпні оприлюднено результати першого етапу дослідження ефективності впровадження реформи Нової української школи в частині формування наскрізних умінь в учнів початкових класів та її сприйняття учасниками освітнього процесу. Дослідження показало, що у пілотних школах учні мають вищі показники за наскрізними уміннями порівняно з непілотними закладами, а реформу підтримують як батьки учнів, так і вчителі й керівники шкіл”, – зазначив Сергій Шкарлет.

З результатами дослідження можна ознайомитися на сайті МОН.

Також він повідомив, що наразі здійснюється підготовка до запуску Нової української школи у базовій школі в 2022 році.

Серед основних завдань в цьому аспекті він зазначив:

  • оновлення змісту базової освіти і методик навчання для формування ключових компетентностей для життя;
  • діджиталізація;
  • створення ефективної мережі шкіл;
  • підтримка вчителів, що передбачає реформу оплати праці, створення центрів професійного розвитку, підвищення кваліфікації та сертифікація вчителів; проведення супервізії та запровадження педагогічної інтернатури;
  • створення в закладах загальної середньої освіти безпечного освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації; облаштування усіх шкіл теплими вбиральнями;
  • розбудова сучасного, інклюзивного та розвивального середовища, що передбачає новий освітній простір відповідно до принципів мотивувального та креативного дизайну, технологічності та інклюзивності; підвищення кваліфікації педагогічних працівників психологічної служби; організація позаурочної діяльності учнів відповідно до їхніх потреб та інтересів;
  • забезпечення інклюзивності навчання, що включає налагодження ефективної роботи інклюзивно-ресурсних центрів із надання послуг дітям з особливими освітніми потребами, їх психолого-педагогічної оцінки та супроводу;
  • створення системи професійної орієнтації учнів, що включає проведення моніторингових досліджень; підвищення кваліфікації вчителів, що ведуть профорієнтацію;
  • забезпечення доступності здобуття позашкільної освіти.

поширити новину: